نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

برای حضور نیروهای نخبه گلستانی در سطح کشور و وزارتخانه ها تلاش میکنیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۶ - ۱۸:۴۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۲۱۱۶۵
برای حضور نیروهای نخبه گلستانی در سطح کشور و وزارتخانه ها تلاش میکنیم
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که نخبگان و نیروهای موثر گلستانی در سطح کشور و وزارتخانه ها حضور داشته باشند رشد استان نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان: غلامرضا منتظری در مسجد قمر بنی هاشم (ع) و کانون فرهنگی و هنری علی ابن موسی الرضا (ع) در جمع جوانان شرق گرگان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در پاسخ به پرسش های جوانان اظهار کرد: یکی از دغدغه های نسل جوان اشتغال میباشد که برای این مهم بایستی از چند منظر به این موضوع ورود پیدا کرد.

وی افزود: اندیشه سازمان ها و نهاد ها باید به گونه ای باشد که فرصت های شغلی را بسط دهند و به تناسب رشته های مختلف فارق التحصیلان زمینه اشتغال برای آنان فراهم نمایند.

وی ادامه داد: بنابراین بایستی به تناسب رشته های تحصیلی، فرصت و تسهیلات در اختیار فارق التحصیلان قرار بگیرد.

وی یادآور شد: پتروشیمی به طور جدی در حال پیگیری است و سعی میکنیم تا پایان سال اسباب خشنودی مردم فراهم شود و منطقه آزاد نیز منتظر صدور مجوز مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی افزود: که با تک تک مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد گفتگو شده ایم که خوشبختانه بعد از بازدید اخیر از این منطقه نگاه مسئولین تغییر کرده است و امیدواریم تصمیمات به منفعت استان باشد.

نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: استفاده از ظرفیت های بومی در ساختار اداری استان از درخواست های مردم بود که بسیار بجا می باشد و حتی میتوانیم نیروهای توانمند و نخبه را در سطح کشور و در وزارت خانه ها وارد کنیم.

منتظری گفت: در صورتی که نخبگان و نیروهای موثر گلستانی در سطح کشور حضور داشته باشند رشد استان نسبت به سال های گذشته بسیار بیشتر خواهد شد و مجمع نمایندگان در تلاش است زمینه این اقدام بیش از پیش فراهم شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز