فرماندار کردکوی خبر داد:

بهره برداری از ۱۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در کردکوی

۱۳۹۹/۱۱/۰۶ - ۱۰:۵۸:۳۸
کد خبر: ۱۱۲۶۰۹۳
بهره برداری از ۱۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در کردکوی
فرماندار کردکوی گفت: در دهه فجر سال جاری۱۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی بصورت متمرکز با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان ( ۱۹ پروژه) کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ابراهیم قدمنان اظهار کرد: در دهه فجر سال جاری۱۵۲ پروژه عمرانی و اقتصادی  بصورت متمرکز با اعتباری بالغ بر ۳۵۵ میلیارد تومان ( ۱۹ پروژه) کلنگ زنی  و به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: از بین پروژه های دهه فجر در شهرستان کردکوی  ۱۲۳ پروژه ،عمرانی با اعتبار ۸۲ میلیارد تومان و ۲۹ پروژه دیگر اقتصادی است که آعتبار آن ۱۸۳ میلیارد تومان می باشد و برای ۴۰۴ نفر  اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

 وی اظهار داشت: افتتاح طرحهای هادی روستا های خرم آباد،مهترکلاته،سرکلاته،بالاجاده، ایلوار،محمد آباد،سالیکنده،چقر،دنگلان، زارع محله،یساقی و نامن با اعتبار بالغ بر ۶ میلیارد تومان از دیگر پروژه های عمرانی شهرستان در این ایام است.

وی به عنوان رئیس ستاد دهه فجر شهرستان افزود: کلنگ زنی، زیرسازی و آسفالت راه های روستایی  و افتتاح مدرسه ۶ کلاسه با اعتبار ۳/۹میلیارد تومان، سالن ورزشی روستای سالیکنده با اعتبار ۳میلیارد تومان، شرکت دامداری وزوار با اعتبار ۱۳ میلیارد،شرکت کاسپین شیمی با اعتبار ۹میلیارد، بازسازی کارخانه کیک و شیرینی خان طلا با اعتبار۳ میلیارد و پل قاضی محله ۲/۵ میلیارد از پروژه هایی دهه فجر در کردکوی به شمار می رود که افتتاح می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز