دادگاه کمالان صادر کرد:

توزیع ماسک بین محرومان، رای جایگزین قاضی برای دورزنندگان محدودیت ها

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۱:۰۵:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۶۷۵۹
دادگاه کمالان افرادی که دستورالعمل های بهداشتی کرونا را نادیده گرفته بود ، به ارائه خدمات عمومی رایگان در مرکز بهداشت این شهر و ممنوعیت 6ماهه ارائه خدمات در مشاغل مربوط به غذا مکلف کرد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ دادگاه کمالان افرادی  که دستورالعمل های بهداشتی کرونا را نادیده گرفته بود ، به ارائه خدمات عمومی رایگان در مرکز بهداشت این شهر  و ممنوعیت 6ماهه ارائه خدمات در مشاغل مربوط به غذا  مکلف کرد.

هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری گلستان در این خصوص اظهار کرد: قاضی دادگاه کمالان فردی را که دستورالعمل محدودیت های کرونایی را رعایت نکرده بود به ارائه خدمات عمومی رایگان در مرکز بهداشت منطقه کتول  و توزیع دو هزار عدد ماسک در مناطق محروم منطقه کتول مکلف کرد .

هاشمیان افزود: همچنین در این پرونده مالک یکی از تالارهای پذیرایی این شهر هم به علت برگزاری مراسم در روزهایی که بر اساس مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا ، تالارها تعطیل بود ، علاوه بر جریمه نقدی به عنوان مجازات تکمیلی تا 6 ماه از فعالیت در حوزه کاری مربوط به رستوران ، تالار و انجام خدمات عمومی در حوزه اغذیه منع شد .

وی ادامه داد: این پرونده با شکایت بهداشت رسیدگی شد و طرفین پس از ابلاغ رای  تا 20 روز برای اعتراض به رای ، فرصت دارند در غیر این صورت رای قطعی و لازم الاجرا خواهد بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز