مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان خبر داد:

حضور ۷۵ درصدی کلاس اولی ها در مدارس گلستان

۱۳۹۹/۱۱/۰۷ - ۱۳:۴۰:۲۱
کد خبر: ۱۱۲۶۹۵۹
حضور ۷۵ درصدی کلاس اولی ها در مدارس گلستان
مدیرکل آموزش‌وپرورش گلستان از حضور ۷۵ درصدی دانش آموزان پایه‌ اول استان در کلاس‌های درس مدارس شهرستان های دارای وضعیت زرد و آبی، از ابتدای بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ احسان گوهری راد اظهار کرد:  از ابتدای بهمن99 بیش از ۷۵درصد دانش آموزان پایه اول و۵۵درصد دانش آموزان پایه دوم درشهرستان های دارای وضعیت زرد و آبی وبیش از ۸۰درصد  دانش آموزان دوره ابتدایی وهمچنین ۳۳درصد دانش آموزان دوره متوسطه  اول و دوم درمدارس کمتر از ۵۰نفر و۴۰ درصد هنرجویان هنرستان‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای استان ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در کلاس ها  حضور یافتند.

وی سلامت دانش آموزان و فرهنگیان را مهم ترین اولویت آموزش‌وپرورش در شرایط حال حاضر برشمرد و گفت: رعایت تمامی دستورالعمل های  بهداشتی  به مدیران مدارس استان گوشزد گردیده است لذا کلاس‌ها با حداکثر 10 دانش‌آموز و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردند، همچنین فضاهای آموزشی قبل، حین و بعد از حضور دانش آموزان  گندزدایی وضدعفونی می‌شوند.

گوهری راد در انتها افزود: آن دسته از دانش‌آموزانی که به هر دلیل قادر به حضوردر کلاس‌ها نیستند می‌توانند مطالب آموزشی را از  طریق شبکه شاد، درسنامه و یا مدرسه تلویزیونی دریافت دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز