اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گلستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۱/۰۸ - ۰۹:۲۹:۳۲
کد خبر: ۱۱۲۷۳۳۱
اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گلستان  افتتاح شد
اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ آئین افتتاح اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گلستان هم‌زمان با سراسر کشور و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌صورت مجازی برگزار شد.

سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در این مراسم گفت: این مرکز با استفاده از علاقه و توانایی فرد نسبت به مهارت‌آموزی آنان در کنار مراحل درمانی اقدام می‌کند که این امر موجب ترویج کارآفرینی فردی با اتکا به توانایی‌های فردی است.

حسینی بیان داشت: بیماران مقیم این مرکز پس از گذشت یک سال از آموزش و ترک اعتیاد خود می‌توانند با حرفه‌هایی که آموزش‌دیده‌اند به بازار کار واردشده و برای خوداشتغالی پایدار ایجاد کنند.

مدیرکل بهزیستی گلستان در خصوص اولین مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان گلستان افزود: این مرکز در دوطبقه و با ظرفیت 50 نفر و عرصه 735 مترمربع امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان هیرکانیان بااعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و با مشارکت بخش خصوصی، خیرین و سازمان فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده است.

حسینی ادامه داد: این مرکز دارای 5 کارگاه مهارت‌آموزی شامل: آرایشگری مردانه، خیاطی، پکیج و تأسیسات، تکثیر و پرورش گل‌های آپارتمانی و برق ساختمان است.

 

نظر شما