استاندار گلستان:

وزارت کار می تواند در مزارع پرورش میگو سرمایه گذاری کند

۱۳۹۹/۱۱/۲۹ - ۰۷:۳۷:۱۶
کد خبر: ۱۱۳۸۶۶۶
وزارت کار می تواند در مزارع پرورش میگو سرمایه گذاری کند
استاندار گلستان گفت: وزارت کار می تواند در مزارع پرورش میگو سرمایه گذاری کند و نهایتا بازگشت سرمایه را ظرف مدت ۳ سال ببیند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه با حجت الله میرزایی معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی  و عیسی منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دیگر مدیران استان تصریح کرد: پرورش میگو در گمیشان یکی از مزیت های نسبی استان است که در فاز ۶ هزار هکتاری آن می توان با ایجاد ۲۵۰ مزرعه زمینه اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ۲۰ نفری را برای هر مزرعه فراهم آورد.

وی افزود: وزارت کار می تواند در مزارع پرورش میگو سرمایه گذاری کند و نهایتا بازگشت سرمایه را ظرف مدت ۳ سال ببیند و البته زمینه اشتغال پایدار را برای جوانان این منطقه فراهم آورد.

استاندار گلستان یادآور شد: بی تردید زهکشی ها و آبخیزداری های صورت گرفته ۵.۴ میلیون تن برداشت محصولات کشاورزی در حال حاضر را با جهش قابل توجهی همراه خواهد کرد.

حق شناس ادامه داد: پشتیبانی وزارت کار از مجموعه های باسابقه ای نظیر نئوپان شموشک با اعطای سرمایه در گردش می تواند زمینه پایداری اشتغال را فراهم آورد.

استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت های اشتغال در استان اظهار کرد: حمایت از مزیت های استان زمینه اشتغال پایدار را فراهم می آورد و امیدواریم با پشتیبانی دستگاه های اجرایی مرتبط بتوانیم مشکلات تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی را کاهش دهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز