رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خبر داد:

تصویب برگزاری فراخوان برای طراحی المان میدان شهرداری/ بودجه امسال تقریبا تحقق یافته است

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۲۰:۲۱:۱۳
کد خبر: ۱۱۴۰۵۴۶
تصویب برگزاری فراخوان برای طراحی المان میدان شهرداری/ بودجه  امسال تقریبا تحقق یافته است
رئیس شورای اسلامی شهر گرگان از تصویب برگزاری فراخوان برای طراحی المان میدان شهرداری شهر گرگان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید محمد مرتضوی در خصوص موارد مطرح شده در دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که با حضور اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی استان گلستان برگزار شد ضمن تبریک روز مهندس اظهار کرد: بازگشایی در محور سجادیه که ادامه آن به بلوار 30 متری مریم آباد منتهی خواهد شد یکی از مصوبات امروز شورای اسلامی شهر گرگان بود.

وی توضیح داد: این مورد یکی از بازگشایی های مهم شهر گرگان می باشد که چندین سال است برای توافق با مالکین دچار مشکل شده که در نهایت با شرایطی عادلانه مصوب گردید.

وی افزود: این بازگشایی ضمن اینکه برای سهولت عبور و مرور در منطقه بسیار تاثیر گذار است همچنین زمینه ای برای بازگشایی های محور نیایش می باشد و در نهایت به روند انجام پروژه های تقاطع نیایش به بلوار جرجان نیز کمک خواهد کرد.

مرتضوی در ادامه به اختلاف قابل ملاحظه پرداختی های نیروهای شرکتی نسبت به نیرو های پیمانی اشاره کرد و گفت: در این جلسه از شورای شهر مقرر شد مبلغ 5 میلیون ریال به 150 نفر از نیروهای شرکتی شهرداری به عنوان پاداش پرداخت شود و به افرادی هم که از این لیست جا مانده اند نیز این مبلغ پرداخت خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ادامه به طراحی المان مناسب با  میدان تاریخی شهرداری گرگان اشاره کرد و گفت: این میدان تاریخی ترین و مهم ترین عنصر بافت تاریخی شهر میباشد که بایستی مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

وی افزود: میدان شهرداری نیازمند نصب یک المان فاخر و متناسب با شئونات شهر می باشد که در این خصوص مصوب گردید تا یک فراخوان به جهت دعوت از تمامی متخصصین این عرصه برگزار شود.

مرتضوی با تاکید بر اینکه در آستانه تصویب بودجه سال 1400 هستیم بیان داشت: سعی میشود در بودجه امسال تمهیدات و پشتیبانی از موضوعات توسعه ای و ارقام مناسب برای هزینه های جاری شهرداری به تصویب شورای شهر برسد.

وی اضافه کرد: هفته آینده بودجه شهرداری جهت انجام مطالعات در اختیار اعضای شورا و کمیسیون ها قرار میگیرد.

مرتضوی با بیان اینکه بودجه امسال تقریبا تحقق یافته است گفت: یکی از دغدغه های اساسی شورای شهر موضوع سرمایه گذاری بود که خوشبختانه 30 میلیارد تومان نسبت به پیش بینی 150 میلیاردی شورا در بخش سرمایه گذاری به این مبلغ اضافه شده است.

 

بودجه سال جدید تا هفته های آتی مصوب خواهد شد

 

وی همچنین به دریافت تسهیلات 50 میلیارد تومانی شهرداری نیز اشاره کرد و گفت که این موارد تحقق بودجه سال 1399 را قطعی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به امکان جذب سرمایه گذار در پروژه های شهر بازی و تله کابین و طرح های توسعه ای و همچنین سرمایه گذاری هایی که پیش بینی میشود در سال 1400 تحقق پیدا کند، امیدواریم با در نظر گرفتن تمامی تمهیدات در هفته های آینده بودجه سال جدید مصوب شود.

وی در پایان متذکر شد: همچنین امیدواریم شورای ششم نیز در اجرای طرح ها و پروژه ها سرعت و جدیت داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز