مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خبر داد:

ایجاد سه هزار و ۵۰۰ شغل با توسعه کارگاه ها در سال جاری

۱۳۹۹/۱۲/۰۵ - ۱۱:۰۸:۳۰
کد خبر: ۱۱۴۲۱۰۴
ایجاد سه هزار و ۵۰۰ شغل با توسعه کارگاه ها در سال جاری
مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال دو هزار و 200 طرح اشتغال و سه هزار و 500 شغل با اعتبار 64 میلیارد تومان ایجاد کرده است که دلیل آن توسعه کارگاه ها می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد مهدی سلمان زاده در نشست خبری با رسانه ها با اشاره به اشتغال اجتماع محور و توسعه مشاغل خانگی اظهار کرد: ستاد استان در سال گذشته بالاترین رتبه را در ایجاد شغل داشته و 43 میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغال اجتماع محور پرداخت کرد.

وی همچنین افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) امسال دو هزار و 200 طرح اشتغال و سه هزار و 500 شغل با اعتبار 64 میلیارد تومان ایجاد کرده است که دلیل آن توسعه کارگاه ها می باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  تصریح کرد: طرح ماهی در قفس که در شهرستان گمیشان در حال اجرا می باشد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با 10 میلیارد تومان اعتبار راه اندازی و برای 200 نفر شغل ایجاد شده است.

وی با اشاره به اقدامات حوزه اجتماعی در قالب بنیاد احسان اظهار کرد: در جریان سیل اخیر گلستان 3 هزار دام سبک بین سیل زدگان که دام های خود را از دست داده بودند توزیع شد.

به گفته سلمان زاده 200 گروه جهادی اعم از سازمان های مردم نهاد، طلاب و روحانیون، فعالین اجتماعی، هیئت ها، موسسات قرآنی و غیره در سطح استان مشغول به فعایت هستند که توسط ستاد و قرارگاه جهادی که بدین منظور شکل گرفته است حمایت میشوند.

وی با بیان اینکه تا کنون با همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 80 زندانی غیر عمد و عمد مالی از زندان آزاد شدند تصریح کرد: توزیع هزار بسته لوازم التحریر، توزیع جهیزیه، ساخت خانه محرومان و توزیع بسته های معیشتی از اقدامات دیگر این نهاد می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز