مدیر کل ورزش و جوانان گلستان:

بدمینتون گلستان آمادگی حضور در لیگ دسته یک و لیگ برتر را دارد

۱۳۹۹/۱۲/۱۱ - ۱۶:۱۹:۴۱
کد خبر: ۱۱۴۵۴۰۰
بدمینتون گلستان آمادگی حضور در لیگ دسته یک و لیگ برتر را دارد
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: بدمینتون استان آمادگی حضور در لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر را دارد و از فدراسیون میخواهیم این امتیاز را در اختیار استان قرار دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی در مجمع سالیانه هیئت بدمینتون استان گلستان اظهار کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته در رشته بدمینتون با توجه به فعالیت خوب این هیئت در استان بسیار کم است از این رو از اعضاء هیئت انتظار داریم نسبت به افزایش این آمار تمام تلاش خود را بکار بگیرند.

وی در رابطه با دغدغه مربیان برای دریافت سانس تمرین در شهرستان گرگان نیز گفت که تلاش خواهیم کرد هرچه سریعتر موانع را برطرف کنیم.

وی همچنین تصریح کرد: آمادگی کامل برای در اختیار قرار دادن فضای ساحلی بندرترکمن و سالن کریم آباد را به هیئت بدمینتون داریم و تامین زمین برای ساخت سالن بدمینتون در شهرستان گنبد کاووس را نیز پیگیری خواهیم کرد.

برزمینی بیان داشت: بدمینتون استان آمادگی حضور در لیگ دسته یک و حتی لیگ برتر را دارد و از فدراسیون میخواهیم این امتیاز را در اختیار استان قرار دهد.

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در پایان اعلام آمادگی کرد در صورتی که فدراسیون مبلغی را برای کمک به هیئت بدمینتون استان در نظر بگیرد، اداره کل ورزش و جوانان استان نیز به همان میزان به هیئت مساعدت خواهد داشت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز