استاندار گلستان :

شیوع شناسی اعتیاد باید در حداقل زمان ممکن صورت گیرد

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۱۵:۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۵۹۵۳
شیوع شناسی اعتیاد باید  در حداقل زمان ممکن صورت گیرد
باید شیوع شناسی اعتیاد در استان با استفاده از روش های علمی و در حداقل زمان ممکن صورت گیرد تا بتوان بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای لازم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز سه شنبه 12 اسفند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مقابله و پیشگیری مواد مخدر تصریح کرد: باید شیوع شناسی اعتیاد در استان با استفاده از روش های علمی و در حداقل زمان ممکن صورت گیرد تا بتوان بر اساس آن اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای لازم انجام شود.

استاندار گلستان با اشاره به مشکلات و مسائل ناشی از اعتیاد در جامعه اظهار کرد: هدف ما کاهش شیوع مواد مخدر و اعتیاد در جامعه است که با استفاده از داده های آماری دقیق و همراهی خانواده ها، سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی است.

وی افزود: مسئله اعتیاد تنها به عده خاصی در جامعه مربوط نمی شود و باید دغدغه های پیشگیری و مقابله در همه وجود داشته باشد.

استاندار گلستان یادآور شد: استفاده از ایده های خلاقانه و استارت آپی در حوزه مواد مخدر می تواند زمینه کاهش شیوع در جامعه را فراهم آورد و معرفی این روش ها در مراکز درمانی و کمپ ها بسیار مفید است.

حق شناس خاطر نشان کرد: نقش خانواده ها در اقدامات مقابله پیشگیرانه بسیار پراهمیت و تاثیر گذار است و امیدواریم با همراهی این نهاد مدنی به سمت ریشه کن سازی اعتیاد در جامعه باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز