مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان خبر داد:

افتتاح یک مدرسه در روستای کرند گنبدکاووس به همت بنیاد برکت

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۸:۲۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۴۸۲۰۵
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان گفت: مدرسه "برکت شهید دستمرد" در دورترین روستای بخش داشلی برون شهرستان گنبد کاووس افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛محمد مهدی سلمان زاده اظهار کرد:مدرسه "برکت شهید دستمرد" در دورترین روستای بخش داشلی برون شهرستان گنبد کاووس که از روستاهای کم برخوردار،  مرزی و دارای ساکنین ترکمن و برادران اهل تسنن است.

وی گفت: این مدرسه در آستانه  مبعث حضرت پیامبر اکرم (ص) و در مراسم آیین بهره برداری از ۱۰۰ مدرسه کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حصور رئیس دفتر معظم رهبری ، ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان حصرت امام (ره) و وزیر آموزش و پرورش افتتاح گردید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان تصریح کرد: این مدرسه دارای ۱۲ کلاس، با زیر بنای ۱۲۸۹ متر مربع و با مبلغ چهار میلیارد و پانصد هزار تومان با مشارکت اداره کل مدارس و نوسازی استان ساخته شد. 

سلمان زاده در پایان اشاره کرد : از آنجایکه ساخت مدرسه از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری می باشد بنابراین این مهم در حکم فرمان برای ما بحساب می آید و امیدواریم این بنیاد همانند سابق به این اقدام ارزشمند خود ادامه دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز