استاندار گلستان:

اثربخشی بانک ها در حمایت از واحد‌های تولیدی افزایش یابد

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۳۰:۵۰
کد خبر: ۱۱۴۸۲۷۴
اثربخشی بانک ها در حمایت از واحد‌های تولیدی افزایش یابد
استاندار گلستان گفت: باید اثربخشی بانک ها در حمایت از واحد‌های تولیدی افزایش یابد و روند ارایه تسهیلات پرداختی به تولیدکنندگان تسریع شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تصریح کرد: طی یک ماهه گذشته ۳۶ مورد تسهیلات به ارزش ۲۱۰ میلیارد تومان از طریق کارگروه تسهیل به واحد‌های تولیدی پرداخت شده است.

وی افزود: باید اثربخشی بانک ها در حمایت از واحد‌های تولیدی افزایش یابد و روند ارایه تسهیلات پرداختی به تولیدکنندگان تسریع شود.

  استاندار گلستان با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی واحدهای تولیدی در استان اظهار کرد: همراهی بانک ها با واحدهای تولیدی و ارائه تسهیلات به آنها منجر به رتبه ششم استان در سطح کشور شده و زمینه رفع موانع تولید را فراهم می کند.

استاندار گلستان گفت: ارتقا سهم استان از تسهیلات بانکی در حوزه صنعت, کشاورزی و گردشگری سرعت پیشرفت استان را افزایش می دهد.

حق شناس یادآور شد: مهدهای کودکی که در زمان شیوع کرونا تسهیلاتی را دریافت کرده اند باید بتوانند   تسهیلات دریافتی به را با زمان تنفس پرداخت کنند.

وی ادامه داد: باید با تعاونی های صیادی در حوزه رودخانه اترک که در سالهایی با خشکسالی مواجه شده اند با نگاه بحرانی در بازپرداخت تسهیلات, برخورد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز