شهردار گرگان خبر داد:

ساخت سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری در گرگان

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۰:۴۶:۰۵
کد خبر: ۱۱۴۸۲۹۷
ساخت سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری در گرگان
شهردار گرگان از آغاز ساخت سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهر گرگان در بخش تفریحی، تجاری و گردشگری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود اظهار کرد: پس از بازار موزه هفت شهر و شهربازی مدرن گرگان عملیات اجرایی سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهر گرگان در حوزه تفریحی، تجاری گردشگری در زمینی به مساحت 7 هکتار و در محل کارخانه صنایع تبدیلی گلستان (شهره) به زودی آغاز می‌شود.

دادبود افزود: این پروژه بیش از 80 هزار متر مربع زیربنا دارد و در بخش‌های تجاری، انواع رستوران‌های مدرن و سنتی، فست فود، غذا سرا (فوت کورت)، پارک آبی، آکواریوم، بولینگ، صخره نوردی، اسکیت، بخش های فرهنگی و ورزشی، سینما، صنایع دستی، پارکینگ و فضای سبز و پارک طراحی شده است و ساخته خواهد شد

به گفته وی، این پروژه یکی از پروژه‌های کلان شهر گرگان در حوزه تفریحی، تجاری و گردشگری محسوب می‌شود.

شهردار گرگان تصریح کرد: پروانه این پروژه صادر شده و آماده عملیات اجرایی است و مقرر شده کارخانه نیز احیا و به شهرک صنعتی منتقل شود.

دادبود خاطرنشان کرد: این پروژه بعد از «بازار موزه هفت‌شهر» و «شهر بازی مدرن»، سومین پروژه حوزه سرمایه گذاری کلان شهر گرگان در این دوره مدیریت شهری است.

شهردار گرگان بیان کرد: امیدوارم به زودی شاهد آغاز عملیات «تله‌کابین» به عنوان چهارمین پروژه کلان نیز باشیم.

به گفته دادبود، این 4 پروژه در کنار احیای وسیع بافت تاریخی توسط شهرداری گرگان، نویدبخش آینده‌ای درخشان برای شهر گرگان در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است و در سال‌های آینده گرگان را به شهر مقصد گردشگری تبدیل خواهد کرد.

 

نظر شما