استاندار گلستان:

مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۱۹:۱۲:۳۱
کد خبر: ۱۱۴۸۶۹۲
مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند
استاندار گلستان گفت: خوشبختانه تمامی دلسوزان کشور مصّر به بیطرفی و اجرای قانون در انتخابات هستند و البته مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز 17 اسفند در نشست مشترک با فرمانداران، هیات های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان گلستان با حضور حمیدرضا بهمنی نژاد رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان اظهار کرد: تعامل هیات های اجرایی و نظارت دغدغه های مردم را در انتخابات مرتفع می کند و یکی از موضوعات در حوزه اجرای درست انتخابات، حاصل همین تعامل است.

وی با اشاره به بیان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه علاج دردهای مزمن کشور در انتخابات پرشور و انتخاب صحیح و اصلح است، گفت: خوشبختانه تمامی دلسوزان کشور مصّر به بیطرفی و اجرای قانون در انتخابات هستند و البته مدیران اجرایی حق دخالت در انتخابات به نفع یا علیه کاندیدای خاصی را ندارند.

استاندار گلستان با تاکید بر اهمیت سلامت انتخابات اظهار کرد: همه مکلف به اجرای قانون در انتخابات هستیم و مراقبت از رای مردم به عنوان امانتی در دست برگزارکنندگان از شروع تا پایان فرآیند انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

استاندار گلستان یادآور شد: تلاش تمام دست اندرکاران انتخابات حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی است و کلیه امکانات استان در مسیر انتخاباتی با نشاط بسیج شده است تا منجر به انتخابی اصلح شود.

حق شناس خاطر نشان کرد: در انتخابات پیشین شاهد مشارکت 58 درصدی مردم استان بودیم و علی رغم شرایط کرونایی امیدواریم با همراهی گروه های سیاسی و احزاب بتواند مشارکت مردمی را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: همکاری رسانه ها و صدا و سیمانقش تاثیرگذاری درارتقا شور انتخاباتی دارد.

استاندار گلستان گفت: امروز کشور در شرایط بسیار سختی اداره می شود و نظام سلطه هزینه های مقاومت کشور را بالا برده است اما خوشبختانه در چنین شرایط دستاوردهای ارزشمندی در کشور حاصل شده که البته ماحصل همکاری تمام ارکان نظام است.

حق شناس ادامه داد: تمام تلاش ما زمینه سازی برای افزایش حضور مردم در پای صندوق های رای است و در این راستا هیات های اجرایی و نظارت هم مسیر هستند.

همچنین در این جلسه رئیس هیأت نظارت بر انتخابات استان نیز اظهار کرد: باید امنیت روانی مردم تامین شود و موضوعات همه تلاش کنیم مشکلات مردم مرتفع شود.

حمیدرضا بهمنی نژاد گفت: امیدواریم شاهد حضور پرشور و فراگیر مردم در انتخابات پیش رو باشیم و در هرکدام از انتخابات های سال آتی ، انتخاب اصلح انجام شود.

 

نظر شما