رئیس هیئت ووشو استان گلستان:

توسعه ووشو در روستاهای گلستان/ خانواده ووشو سالهاست در انتظار راه اندازی آکادمی ووشو هستند

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۲۱:۰۴:۵۳
کد خبر: ۱۱۴۸۷۳۶
توسعه ووشو در روستاهای گلستان/ خانواده ووشو سالهاست در انتظار راه اندازی آکادمی ووشو هستند
رئیس هیئت ووشو استان گلستان گفت: ووشو استان سالهاست که در انتظار. راه اندازی آکادمی این رشته در استان است.

  به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ صدیقه جهانشاهی رئیس هیئت ووشو استان گلستان در مجمع سالیانه این هیئت که با حضور  علی صدیقی دبیر فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد اظهار کرد: ووشو استان سالهاست که در انتظار. راه اندازی آکادمی این رشته در استان است که در همین راستا قراردادی با اداره کل ورزش و جوانان منعقد شده است و امیدواریم با همکاری فدراسیون این مهم در آینده ای نزدیک محقق شود.

وی یادآور شد: کسب هشت مدال انفرادی دو طلا، سه نقره و سه برنز  در سطح کشور، کسب مقام سوم تیمی دختران جوانان در مسابقات ووشو در سبک ساندا، مقام سوم پسران در مسابقات ووشو سبک کراش و کسب عنوان دوم تیمی در مسابقات جام پارس از افتخاراتی بود که در طول این مدت کسب کردیم.

جهانشاهی خاطرنشان کرد: برگزاری هشت دوره آزمون فنی دان و برگزاری آزمون داوری درجه دو و سه، برگزاری دو دوره مربیگری درجه دو و سه، برگزاری دوره بازآموزی و برگزاری کارگاه آموزشی و اصول اولیه تالو از جمله  اقدامات هیئت ووشو در استان می باشد.

رئیس هیئت ووشو استان بیان داشت: هیئت ووشو در 10 شهرستان فعال است و چهار شهرستان دیگر  نیز در آستانه راه اندازی هیئت شهرستانی هستند.

وی در پایان بر توسعه ووشو در روستاهای استان گلستان تاکید کرد.

در ادامه یاسر سجادی فر دبیر هیئت ووشو استان گلستان با اشاره به برنامه های این هیئت در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد:

 سال 1400 را سال سکوی پرتاب ووشو گلستان نام گذاری کرده ایم و با توجه به احصا نقاط قوت و نقاط ضعف موجود هدف نخست ما در هیئت آموزش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه اولویت هیئت در سال ۱۴۰۰  آموزش داوران می باشد گفت: پیش بینی شده است در هر ماه یک کارگاه آموزشی برگزار شود زیرا برگزاری مسابقات با داوران آموزش دیده موجب ارتقای کیفیت مسابقات خواهد شد.

وی با اظهار تأسف از اینکه امسال به دلیل کرونا موفق به  اجرای برنامه های استعدادیابی نشدیم گفت: امیدواریم سال آینده محدودیت‌ها پایان یابد و برنامه‌های استعدادیابی را اجرا کنیم.

سجادی فر گفت: پیش بینی شده است مسابقات مختلفی در سال جدید برگزار کنیم که از آغاز آن از  ۲۰ فروردین خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز