در مجمع سالیانه هیئت ناشنوایان گلستان مطرح شد؛

بی مهری مالی به هیئت ناشنوایان استان/ فعالیت ۹ رشته در این هیئت

۱۳۹۹/۱۲/۱۸ - ۱۸:۵۲:۵۴
کد خبر: ۱۱۴۹۲۸۳
بی مهری مالی به هیئت ناشنوایان استان/ فعالیت ۹ رشته در این هیئت
در مجمع سالیانه هیئت ناشنوایان گلستان بر بی مهری مالی به هیئت ناشنوایان استان مطرح شد.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛امید رستاقی دبیر هیئت ناشنوایان استان گلستان در مجمع سالیانه هیئت ناشنوایان که با حضور مهران تیشه گران رئیس فدراسیون ناشنوایان و قاسمعلی برزمینی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان برگزار شد اظهار کرد: جهت نظام بندی آمارگیری,کیفیت سنجی انجام شد و شناسنامه ورزشی برای ورزشکاران ایجاد کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در رشته تیر اندازی مقام های بسیار خوبی کسب کرده ایم افزود: در هیئت ناشنوایان گلستان ۹ رشته فعال است که ترکیبی از رشته های مختلف می‌باشد و این رشته ها مستلزم هماهنگی های مختلف است.

وی در ادامه با تاکید بر تخصیص اعتبار بیشتر به این هیئت تصریح کرد: در هیئت ناشنوایان گلستان ۶۰ورزشکار حرفه ای فعالیت میکنند در صورتیکه تنها برای اعزام هر یک از این ورزشکاران ۲میلیون تومان در نظر گرفته شود,مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان برای اعزام ورزشکاران در سال ۱۴۰۰ نیاز می باشد.

در ادامه خزانه دار هیئت ضمن ارائه گزارش مالی این هیئت تاکید کردکه این هیئت در سال 98 تنها مبلغ حدود ۱۰ میلیون تومان از اداره کل ورزش و جوانان و مبلغ حدود 5میلیون تومان از فدراسیون دریافت کرده است و این در حالی است که هزینه های مالی انجام شده در سال 98 حدود 20 میلیون تومان می‌باشد.

در ادامه این نشست برخی اعضای مجمع مواردی از قبیل انتقاد از مسئولین ورزشی کشوری و وجود 9 مدرسه استثنایی و در اختیار داشتن تنها یک سالن برای ورزشکاران را مطرح کردند.

همچنین کیانوش دیلمی معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان نیز به استفاده از سالن ها و امکانات سایر دستگاه ها برای ورزشکاران تاکید کرد و همچنین بیان داشت: امیدواریم فدراسیون در زمینه امکانات سخت افزاری و تجهیزات به هیئت استان کمک نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز