مدیر حوزه های علمیه خواهران استان گلستان خبر داد:

۴ تیرماه زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه / ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران گلستان ۳۵۰ نفر است

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۳:۱۶:۲۰
کد خبر: ۱۱۴۹۶۸۱
۴ تیرماه زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه / ظرفیت پذیرش حوزه علمیه خواهران گلستان ۳۵۰ نفر است
مدیر حوزه های علمیه خواهران استان گلستان گفت: ظرفیت استان گلستان جهت پذیرش و ثبت نام طلاب 350 نفر می باشد و آزمون ورودی حوزه های علمیه 4 تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید نفیسه حسینی واعظ، مدیر حوزه های علمیه خواهران استان گلستان در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه بعد از انقلاب حوزهای علمیه خواهران گسترش خوبی داشت و بانوان با سرافرازی به حوزهای علمیه ورود پیدا کردند که در حال حاضر هزاران نفر از بانوان در سراسر کشور مشغول به تحصیل و انجام پژوهش در حوزه های علمیه هستند.

وی بیان داشت: پذیرش حوزه های علمیه در سال 1400 از 24 بهمن آغاز شده است و خواهران در سه مقطع و در سطوح دو، سه و چهار میتوانند در حوزه علمیه خواهران تحصیل کنند.

وی افزود: در سطح دو یک رشته و در سطح سه در سه رشته تفسیر علوم قرآنی،فقه و کلام طلبه خواهر پذیرش دارد.

حسینی واعظ همچنین گفت: طلاب در سطح چهار که در واقع مقطع عالی و دکترا میباشد در دو رشته فقه خانواده و تفسیر تطبیقی در استان مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه قریب به دو هزار نفر طلبه در استان فارغ التحصل شده اند یادآور شد: حدود یک هزار و 500 طلبه در سه مقطع سطح دو، سه و چهار در حوزه های علمیه خواهران استان گلستان مشغول به تحصیل هستند.

حسینی واعظ با اشاره به اینکه 14 مدرسه علمیه خواهران در استان فعالیت دارند گفت: ظرفیت استان گلستان جهت پذیرش و ثبت نام طلاب 350 نفر می باشد و آزمون ورودی حوزه های علمیه 4 تیر ماه برگزار می شود.

حسینی واعظ گفت: علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام به سایت www.whc.ir یا به مدارس علمیه خواهران سطح استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به را اندازی شبکه «مدرس» اظهار کرد: در حال حاضر کلاس ها و برنامه های فرهنگی حوزه علمیه در این شبکه برگزار می شود و حدود 700 کلاس در این شبکه در سطح حوزه های علمیه خواهران استان در حال برگزاری است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز