با دستور رئیس جمهور؛

۸۴ بهزیستی کوچک محله محور در گلستان افتتاح شد

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۱۹:۲۹:۳۵
کد خبر: ۱۱۴۹۸۸۴
۸۴ بهزیستی کوچک محله محور در گلستان افتتاح شد
پروژه خدمت‌رسانی مراکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی کشور با دستور رئیس جمهور بصورت ویدیوکنفرانس به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرکان؛ 2400 مرکز مثبت زندگی سازمان بهزیستی با دستور حسن روحانی فعالیت خدمت‌رسانی خورا آغاز کردند که سهم گلستان 84 مرکز است.سید مهدی حسینی مدیرکل بهزیستی گلستان در حاشیه این مراسم که بصورت ویدیوکنفرانس برگزار شد، گفت: با افتتاح این مراکز در گلستان 308 جوان و متخصص مشغول به کارشدند.

وی افزود: با هماهنگی که انجام شده است 45 نفر از پرسنل این مراکز توان خواه و مددجو بهزیستی بوده که خود نوعی درک متقابل و بهره گیری از ظرفیت های سازمان است.

مدیرکل بهزیستی گلستان با اشاره به 54 نوع ارائه خدمت این مراکز گفت: ارائه 22 خدمت ضروری و رایگان در مثبت زندگی یکی از اقدامات موثر این مرکز است.

حسینی اظهار داشت: تاکنون بیش از 300 پرونده مددجویی به 84 مرکز گلستان انتقال داده شده است که همه آنها بصورت الکترونیک بوده است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات خوب این مراکز محله محور بودن و دسترسی آسان جامعه هدف به خدمات گسترده سازمان بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی گلستان امکان ارائه خدمت بر بستر اینترنت و دولت الکترونیک را دیگر مزیت این مراکز برشمرد و گفت: با تسهیل گری و دردسترس بودن ارائه خدمت به هم وطنان علاوه بر کمک به کادر درمان کشور در شرایط ویژه گسترش کرونا به افراد دارای معلولیت این امکان را میدهد تا بدون نیاز حضور فیزیکی در اداره بهزیستی شهرستان درخواست ارائه خدمت کرده و مددکار مرکز محله خود را در جریان نیاز های خود قراردهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز