رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

دستگاه جدید آنژیوگرافی کردکوی درگمرک آماده ترخیص است

۱۴۰۰/۰۱/۰۶ - ۱۵:۰۹:۵۸
کد خبر: ۱۱۵۶۵۳۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت:دستگاه آنژیوگرافی جدید توسط بخش خصوصی خریداری و 40روز است که وارد گمرک ایران شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا فاضل در خصوص ایجاد  وقفه در انجام خدمات آنژیوگرافی به بیماران قلبی که در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح شده است اظهار کرد :برای همه بیماران اورژانسی قلبی نیازمند به خدمات آنژیوگرافی با وجود تعطیلات نوروز و بیماری کرونا خدمات آنژیوگرافی انجام شده است وبرای مدافعان سلامت استان با وجود خستگی تعطیلات معنی ندارد.

وی تصریح کرد علیرغم خرابی دستگاه آنژیوگرافی کردکوی در تاریخ ۲۹ اسفند مرکز قلب شهید عباسی بیمارستان صیاد شیرازی گرگان تمام بیماران این مرکز را پوشش داده و بیماری پشت خط نمانده  است.

وی در خصوص مطالبی که در زمینه فرسودگی آنژیوگرافی کردکوی عنوان می‌شود افزود: دستگاه آنژیوگرافی جدید توسط بخش خصوصی خریداری و 40روز است که وارد گمرک ایران شده است. 

 وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: نماینده شرکت آنژیوگرافی مستقردرکردکوی هم اقدامات لازم برای تعمیرات دستگاه را تا روز شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۰ انجام خواهد داد زیرا تا نصب دستگاه جدید نمی‌خواهیم خدمت در این مرکز تعطیل گردد و قبل از خرابی نیز در این مرکز روزانه ۶۰ مورد آنژیوگرافی انجام می شده است.

 وی تصریح کرد خوشبختانه با راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی گنبد هم اکنون ۳ مرکز تخصصی قلب در بخش دولتی و یک مرکز در بخش خصوصی به بیماران قلبی استان خدمات تخصصی ارائه می کنند.

فاضل از همه فعالان رسانه ای استان خواست اخبار صحیح حوزه سلامت استان را از طریق روابط عمومی دانشگاه پیگیر باشند زیرا کادر سلامت در ماراتن سنگین کرونا خسته است و بعضا با برخی اخبارخلاف واقع خستگی آنان مضاعف خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز