نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در آزادشهر افتتاح شد

۱۴۰۰/۰۱/۰۷ - ۲۰:۰۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۶۹۵۳
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در آزادشهر افتتاح شد
نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در شهرستان آزادشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گلستان؛آزادشهر؛ نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در آزادشهر با حضور امام جمعه وفرماندارآزادشهر به همراه معاون صنایع دستی و کردشگری ، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و برخی از روئسای ادارات آزادشهر افتتاح شد.

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار آزادشهر  در این خصوص به خبرنگار برنا گفت :این نمایشگاه با ۱۰ غرفه از آثار هنرمندان این شهر شامل نقطه کوبی ، آینه کاری ،حصیر بافی ،قلاب بافی ،رزین کاری ،سفال گری ،سوزن دوزی و... به همت اداره میراث فرهنگی و شهرداری آزادشهر در محلی موقت دایر گردیده و بازدید برای عموم آزاد است.

وی همچنین افزود : زمینی بمنظور ایجاد نمایشگاه دائمی و مکانی ثابت برای ارائه محصولات صنایع دستی این هنرمندان فراهم شده که در آینده ای نزدیک اماده بهره برداری میشود.

احمد گلچین معاون فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه این پنجمین نمایشگاه صنایع دستی استان است که تا به امروز افتتاح شده است افزود: این نمایشگاه تا پایان تعطیلات عیدنوروز هرروز در یک شهر استان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: ظرفیتهایی که امروز از هنرمندان آزادشهری دیدیم قطعا قابلیت حضور در مسابقات و نمایشگاه های بزرگ را دارند که مقدمات آن را فراهم خواهیم کرد.

گفتنی است؛ نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای تجسمی در آزادشهر ابتدای کمربندی غربی ساختمان ایرانخودرو تا ۱۲ فروردین ماه همه روزه از ساعت ۱۰صبح لغایت ۱۷ عصر جهت بازدید عموم دایر میباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز