دادستان انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه:

بررسی اتوماسیونی پرونده ها از اطاله دادرسی جلوگیری میکند

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۵:۳۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۵۷۳۳۷
بررسی اتوماسیونی پرونده ها از اطاله دادرسی جلوگیری میکند
دادستان انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه گفت: پرونده های که در تهران مورد بررسی قرار میگرفت هزینه ها و مشکلات زیادی را در زمان رفت و آمدکارشناس،وکیل و یا اشخاص ایجاد میکرد که اکنون به صورت اتوماسیون انجام و از اطاله دادرسی نیز جلوگیری میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ کمال رئوف دادستان انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان اظهار کرد: در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم که امیدواریم مردم با حضور حداکثری در این انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی کنند.

وی افزود: در این دوران که تحرکات موافق و مخالف جریانات و محافل سیاسی شکل گرفته است و فعالیت های سیاسی توسط سازمان های جاسوسی کشورهای که با ایران رقابت ناسالم دارند در حال انجام است، ما بایستی هوشیار عمل کنیم و همیشه پیرو منویات مقام معظم رهبری باشیم.

وی در ادامه بیان داشت: در واقع وکلا و کارشناسان قوه قضاییه در این دوران نقش مهمی جهت ایجاد آرامش در جامعه دارند.

رئوف با اشاره به اینکه سال گذشته برای ۷ هزار کارآموز آزمون کتبی و مصاحبه برگزار شد تصریح کرد: یکی از دغدغه های بزرگ ما کارآموزی است و بایستی ضعف های کارآموزان در استان های مختلف دسته بندی و با برگزاری کلاس و آموزش های مختلف رفع شود و از فضای مجازی  نیز میتوان در این بخش به خوبی استفاده کرد.

وی بیان داشت: کارآموزان باید تعادل و میانه روی را رعایت کنند و پرونده هایی را بپذیرند که در توان و صلاحیت خود می ببینند.

رئوف گفت: با بهره گیری از فضای مجازی میتوان از طریق ویدئو کنفرانس جلسات مدیران،کارسناسان و کارآموزان را با سایر استان ها برگزار نمود.

وی تصریح کرد: پرونده های که در تهران مورد بررسی قرار میگرفت هزینه ها و مشکلات زیادی را در زمان رفت و آمدکارشناس،وکیل و یا اشخاص ایجاد میکرد که اکنون به صورت اتوماسیون انجام و از اطاله دادرسی نیز جلوگیری میشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز