رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان گلستان:

شرط لازم وکالت ، رعایت شان وکیل است

۱۴۰۰/۰۱/۰۹ - ۰۰:۴۵:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۷۴۰۱
شرط لازم وکالت ، رعایت شان وکیل است
رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان گلستان گفت: فلسفه احیای دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در حقیقت حفاظت و دفاع از شان و جایگاه وکالت است که این فلسفه اهمیت رعایت اخلاق حرفه‌ای را در شغل وکالت و کارشناسی نمایان خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید مجتبی نصری رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان گلستان درجلسه مشترک هیئت مدیره مراکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری گلستان و افتتاح دادسرای انتظامی مرکز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری استان گلستان که با حضور کمال رئوف دادستان انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه برگزار شد اظهار کرد: فلسفه احیای دادسرای انتظامی وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری در حقیقت حفاظت و دفاع از شان و جایگاه وکالت است که این فلسفه اهمیت رعایت اخلاق حرفه‌ای را در شغل وکالت و کارشناسی نمایان خواهد کرد.

وی افزود: تردیدی نیست که اگر به یک وکیل اهانت شود در واقع به کل جامعه وکلا و کارشناسان اهانت صورت گرفته و در نقطه مقابل نیز اگر یک وکیل و کارشناس تخطی نماید به تمام جامعه وکلا و کارشناسان تسری پیدا خواهد کرد .

وی اضافه کرد: مقام وکالت و کارشناسی به علت تأثیر شگرف در جامعه بیش از هر طبقه اجتماعی دیگری مورد داوری و قضاوت جامعه است و شان این افراد را جامعه بازگو می‌کند.

نصری تصریح کرد: معتقدم شرط لازم وکالت ، رعایت شان وکیل است اما باید بپذیریم که پاس دارنده شان هر قشری از جامعه در درجه نخست به اخلاق و رفتار  و خلق و خوی و منش آن باز می‌گردد که امیدوارم بتوانیم با تبیین رفتار حرفه‌ای اهمیت این حرفه و جایگاه آن را در جامعه تقویت نماییم و نیازی به معرفی آنان به دادسرا نباشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز