رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان خبر داد:

صدور ۲۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی واحدهای جدید و توسعه ای در سال ۹۹

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۴:۱۹:۳۹
کد خبر: ۱۱۵۹۳۰۱
صدور ۲۰۰ پروانه بهره برداری صنعتی واحدهای جدید  و توسعه ای در سال ۹۹
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از صدور 200 پروانه بهره برداری صنعتی واحدهای جدید و توسعه ای در سال 99خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ حسین طلوعیان در نشست مدیران دستگاه های اجرایی گلستان با نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد : در سال گذشته در حوزه تولید در بخش صنعت، معدن و تجارت اقدامات خوبی صورت گرفت و با وجود اینکه سال دشواری را آغاز کردیم و مشکلات ما در ابتدا با کرونا و سپس با تحریم های ظالمانه گسترش یافت ولی سال موفقی برای تولید را سپری کردیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد : اکثر تولیدکنندگان از عملکرد سال 99 راضی هستند و آمار و عملکردهای ما نیز به این موضوع صحه می گذارد.

طلوعیان یادآور شد: در سال گذشته تعداد صدور پروانه بهره برداری صنعتی واحدهای جدید و توسعه ای در سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به مرز 200 فقره رسید.

وی گفت : طی سال 99 سرمایه گذاری صنعتی استان از مرز یک هزار میلیارد تومان عبور کرد و این در حالی بود که در سال 98 میزان سرمایه گذاری بخش صنعت 900 میلیارد تومان بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان یادآور شد : در حوزه اشتغال صنعتی نیز 21 درصد رشد داشتیم و همچنین در اشتغال کل بخش صنعت ، معدن و تجارت استان با توجه به تعهدی که داشتیم موفق شدیم 9 هزار و 740 نفر معادل 110 درصد برنامه اشتغال سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان را محقق کنیم.

طلوعیان یادآور شد: امسال که سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده امیدواریم بتوانیم رکوردهای جدیدی را به ثبت برسانیم.

وی گفت: مقام معظم رهبری امسال بار دیگر بر تولید تاکید داشتند و لازم است همه دستگاه های اجرایی که می توانند از تولید پشتیبانی داشته باشند اقدام کنند تا بتوانیم در تولید موثر تر عمل کنیم .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان متذکر شد: مهمترین پشتیبانی ای که می توانیم از تولید داشته باشیم تامین مالی، تامین مواد اولیه و حمایت از تولید داخلی است.

طلوعیان به حمایت از ایده ها تاکید کرد و خواستار شرایطی برای کاهش صدور مجوزها و استقرار طرح های مشکل دار شد.

وی گفت : پشتیبانی مالیاتی و تامین اجتماعی ، مسائل کارگری و مسائل زیست محیطی و منابع طبیعی از دیگر موضوعاتی است که باید احصاء و نسبت به حل آنها اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز