شهردار گرگان خبر داد:

تحقق ۷۷۰ میلیاردی بودجه شهرداری در سال ۹۹

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۸:۵۶
کد خبر: ۱۱۵۹۳۷۹
تحقق ۷۷۰ میلیاردی بودجه شهرداری در سال ۹۹
شهردار گرگان گفت: 100 درصد بودجه سال 99 شهرداری گرگان محقق و تا 770 میلیارد تومان نهایی شده است که امکان افزایش این مبلغ نیز وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در سال گذشته شهر گرگان در مسیر توسعه پایدار و با عنوان شهر مقصد گردشگری قرار گرفت و امیدواریم در این مسیر به جنبه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بیشتر توجه شود.

وی افزود: در سال 99 بودجه شهرداری گرگان نسبت به سال 98 دو برابر و از 300 میلیارد تومان به 600 میلیارد تومان افزایش پیدا کرد که 100 درصد محقق و تا 770 میلیارد تومان نهایی شده است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: بودجه شهرداری گرگان برای سال 1400 هزار میلیارد پیشنهاد شده است.

دادبود گفت: با وجود اینکه شهرداری گرگان توانایی تحقق مبلغی بیش از 1000 میلیارد تومان را نیز دارد اما به دلیل مسائل مختلف شهری که امسال پیش رو داریم ممکن است باعث کند شدن روند برخی فعالیت ها و پروژه ها شود و تحقق بودجه دچار مشکل شود اما اگر با روال فعلی پیش برود احتمال تحقق بودجه بیشتر وجود دارد.

دادبود بیان داشت: جهت انتخاب نام مجموعه شهربازی مدرن گرگان فراخوان اعلام که 1500 نام تا کنون پیشنهاد شده است ضمن اینکه 4 شرکت سرمایه گذاری در پروژه تله کابین اعلام آمادگی کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه به زودی شهر گرگان به شهر مقصد گردشگری تبدیل خواهد شد افزود: پروژه های بازارموزه، شهر بازی و موسسه ملل تا 1404 همزمان با یکصدمین سال تاسیس شهرداری گرگان به پایان خواهد رسید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز