معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان تاکید کرد:

لزوم تلاش برای توافق با مالکین جهت ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر گرگان

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۷:۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۱۵۹۳۹۵
لزوم تلاش برای توافق با مالکین جهت ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر گرگان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان گفت: مدیران شهری در خصوص توافق با مالکین املاک اراضی دولتی و خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر تلاش بیشتری نمایند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ میرمحمد غراوی در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان اظهار کرد: سال 97 بودجه شهرداری گرگان 250 میلیارد تومان در نظر گرفته شد که

بازآفرینی شهری و توسعه حمل و نقل در شهر گرگان مورد تاکید  وزارت کشور و سازمان شهرداری ها بود و شهرداری گرگان این امور را در اولویت قرار داد.

غراوی گفت: علی رغم فعالیت های مثبت انجام شده اما در خصوص توافق با مالکین املاک اراضی دولتی و خصوصی برای ارتقای سرانه های خدمات عمومی شهر اقدامات خوبی صورت نگرفته است و باید مدیران شهری در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

وی گفت: اخیرا در رابطه با ارائه بسته های سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران و حتی بر املاک شهرداری و اجرای طرح جامع ترافیکی در گرگان اقدامات خوبی صورت گرفته است که افتتاح روگذر سربازان گمنام(عج الله)  یکی از این موارد می باشد.

وی ضمن بیان اینکه بودجه 1000 میلیاردی امسال بودجه سنگینی است  تصریح کرد: شهرداران مناطق در گرگان باید تلاش کنند تا در نیمه سال 50 درصد بودجه پیش بینی شده را محقق نمایند.

غراوی تاکید کرد: امیدواریم قبل از آغاز به فعالیت اعضای شورای شهر جدید اقدامات انجام شده در شهر گرگان سر و سامان بگیرد و اعضایی که انتخاب می شوند بتوانند با جذب منابع خدمات خوبی را به شهروندان ارائه دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز