در صحن شورای اسلامی شهر گرگان؛

طرح تفضیلی یکپارچه شهر گرگان رونمایی شد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۱۶:۲۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۵۹۴۲۱
طرح تفضیلی یکپارچه شهر گرگان رونمایی شد
طرح تفضیلی یکپارچه شهر گرگان در صحن رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان رونمایی و ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ در دویست و نودمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر گرگان با حضور میر محمد غراوی معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری گلستان، محمد حمیدی فرماندار گرگان، اعضای شورای اسلامی و شهردار گرگان بودجه هزار میلیارد تومانی سال 1400 شهرداری گرگان از سوی سید محمد مرتضوی رئیس شورای اسلامی شهرگرگان به عبدالرضا دادبود، شهردار مرکز استان ابلاغ و همچنین در این جلسه از طرح تفضیلی یکپارچه شهر گرگان نیز رونمایی شد.

محمد حمیدی فرماندار گرگان در این جلسه اظهار کرد: همدلی اعضای شورای شهر، شهرداری و فرمانداری باعث افزایش 4 برابری بودجه شهرداری گرگان طی دو سال گذشته شد.

وی پیشنهاد کرد شهرداری طی طرح مطالعاتی و با افزایش و تقویت امکانات، پارک جنگلی النگدره را به پیاده راه تبدیل نماید.

حمیدی با تاکید بر اینکه اخیرا پروژه های بزرگی در گرگان پیگیری شد که فرمانداری نیز در جهت همراهی با این پروژه ها تلاش کرده است، بیان داشت: با توجه به اینکه در لایحه عوارضی سال 1400 افزایش قابل توجهی را شاهد هستیم، جهت پیشبرد ساخت و ساز در شهر به در نظر گرفتن یک سری مشوق ها برای صدور پروانه ها در ابتدای سال نیاز داریم.

حمیدی در پایان گفت: افزایش و تورم نیرو در بدنه شهرداری ها باعث میشود بخش زیادی از بودجه صرف هزینه های جاری شود که این موضوع مدیریت جدی را میطلبد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز