رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد:

آزادی ۴۹۲ زندانی با کمک خیرین و گذشت شاکیان / بخشش ۶۵ درصد طلب توسط طلبکاران

۱۴۰۰/۰۱/۱۸ - ۱۵:۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲۶
آزادی ۴۹۲  زندانی با کمک خیرین و گذشت شاکیان /  بخشش ۶۵ درصد طلب توسط طلبکاران
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: پارسال با کمک خیرین ، ستاد دیه و گذشت شاکیان 492 محکوم مالی از زندان آزاد شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان در جلسه امروز هیات امنای ستاد دیه استان گفت: مجموع بدهی این افراد بیش از 100 میلیارد تومان بود که شاکیان 65 میلیارد تومان آن را به بدهکاران بخشیدند .

هاشمیان ادامه داد: یک میلیارد و 400 میلیون تومان از باقی طلب را محکومان،  نقدی پرداختند و برای پرداخت 29 میلیارد تومان هم درخواست اعسار دادند که با قبول دادگاه ، قسطی می پردازند .

وی ادامه داد:  ستاد اجرایی فرمان امام ره  و بنیاد مستضعفان هم پارسال در مجموع بیش از 3 میلیارد تومان برای کمک به آزادی این زندانیان کمک کرد .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مابقی این طلب نیز با کمک های خیرین  و کمک های مردمی در گلریزان های مجازی و پرداخت تسهیلات  تامین شد .

هاشمیان افزود: خوشبختانه با همکاری دستگاه ها و مشارکت گسترده و بی چشمداشت مردم و خیرین پارسال اقدامات خوبی برای  آزادی زندانیان انجام شد در چند مورد افراد با مراجعه به دادگستری بین 100 تا 300 میلیون تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند  و تنها شرطشان این بود که  نامی از آن ها برده نشود و در گمنامی بمانند .

وی گفت:   هم اکنون 159  محکوم نیازمند در زندان های استان هستند و امیدواریم به زودی با همراهی و کمک  مردم استان و خیرین این افراد  نیز آزاد شوند .

وی با بیان این که گلستان از استان های پیشرو در کمک به آزادی زندانیان است  گفت: علیرغم وقوع سیلاب و شرایط کرونا در سالهای اخیر اقبال مردم استان به سمت کمک به آزادی زندانیان افزایش یافته است .

هاشمیان  افزود:  کمک به ازادی زندانیان در واقع کمک به خانواده های  آنان است که این روزها شرایط سختی را سپری می کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز