معاون سازمان صمت استان گلستان خبر داد؛

تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان

۱۴۰۰/۰۲/۰۱ - ۱۰:۴۸:۳۳
کد خبر: ۱۱۶۸۳۷۲
تشکیل پرونده برای ۵۵ واحد نانوایی متخلف در گلستان
معاون سازمان صمت استان گلستان خبر داد؛تشکیل پرونده برای 55 واحد نانوایی متخلف درگلستانمعاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان از تشکیل پرونده برای 55 واحد نانوایی متخلف در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی اصغر اصغری اظهار کرد :از ابتدای طرح ماه مبارک رمضان 1400 بیش از 797 بازرسی از واحدهای نانوایی در سطح استان به عمل آمده و 55 پرونده تخلف به ارزش تقریبی صدو 19 میلیون 590 میلیون ریال تشکیل شده است.

وی با اشاره به نظارت بر واحدهای نانوایی سطح استان گفت: عرضه نان باکیفیت به مردم مهم‌ترین مطالبه‌ای است که از سوی اقشار مختلف جامعه پیگیری می‌شود، لذا با توجه به حساسیت‌های بهداشتی و نیز نظارت بر عملکرد نانوایی، بازرسی‌ها و برخورد با متخلفان تشدید شده است.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ابراز کرد: در ایام ماه مبارک رمضان قیمت انواع نان روغنی در نانوایی‌های دولتی مرکز استان گلستان 2هزار تومان است و در نانوایی‌های آزادپز 2هزار 500تومان است که این قیمت‌ها از روز نخست ماه مبارک رمضان اجرایی شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای اردیبهشت ماه وزن چونه نان بربری چه در آزادپز و چه دولتی پز ۵۰ گرم کاهش می یابد اما قیمت نان تغییر نخواهد یافت.

اصغری گفت: شهرندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم‌فروشی، تقلب و... مراتب را از طریق سامانه ۱۲۴ به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گزارش دهند.

 

نظر شما