شهردار گرگان خبر داد:

احداث هتل ۱۴ طبقه در شهربازی هزارپیچ

۱۴۰۰/۰۲/۲۵ - ۱۶:۰۳:۴۱
کد خبر: ۱۱۷۹۳۲۹
احداث هتل ۱۴ طبقه در شهربازی هزارپیچ
شهردار گرگان گفت: فراخوان انتخاب سرمایه گذار احداث هتل 14 طبقه در محدوده شهربازی هزارپیچ به زودی برگزار میشود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در دویست و نود و ششمین جلسه رسمی و  علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در حالی است که شرایط نامطلوبی برای سرمایه گذاری در شهر گرگان وجود دارد و افراد به سادگی سرمایه گذاری در گرگان را نمی پذیرند، خوشبختانه روند جذب سرمایه گذار بسیار ارتقا پیدا کرده است و اخیراً نگاه مثبتی به مدیریت شهری گرگان ایجاد شده است.

وی افزود: در حال حاضر علاوه بر انجام پروژه تله‌کابین آمادگی ساخت یک هتل ۱۴ طبقه در محدوده شهربازی هزار پیچ را داریم که طرح آن آماده شده است.

دادبود گفت: این مجموعه شامل هتل، پارکینگ،بخش تجاری،رستوران و سالن همایش می‌باشد که تعدادی سرمایه گذار نیز اعلام آمادگی کرده اند و امیدواریم فراخوان سرمایه گذاری آن تا دو هفته آینده اعلام شود.

وی تصریح کرد: برای شهربازی روباز هم چند موسسه و مجموعه اعلام آمادگی کرده اند و در صورت فراهم شدن شرایط امیدواریم این قرارداد نیز در تیر ماه منعقد شود تا بتوانیم مجموعه پیوست های اقتصادی این حوزه را ارتقاء دهیم.

شهردار گرگان با تاکید بر اینکه جلب اعتماد عمومی برای سرمایه گذاری در شهر نکته بسیار مهمی است افزود: سرمایه‌گذاری در حوزه انبوه سازی مسکن در جریان است اما متاسفانه سرمایه گذاری درحوزه های خاص کمتر انجام میشد که اخیرا شاهد روند روبه رشد این بخش در شهر گرگان هستیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز