اختتامیه جشنواره ملی جهاد سپید در گرگان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۲/۳۰ - ۱۳:۱۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۱۵۷۳
اختتامیه جشنواره ملی جهاد سپید در گرگان برگزار شد
اختتامیه جشنواره ملی جهاد سپید با هدف تجلیل از کادر درمان در گرگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ جشنواره ملی فرهنگی - هنری جهاد سپید پس از معرفی آثار و نفرات برتر بخش‌های مختلف در دانشگاه مائده گرگان به پایان رسید.

محبوبه کشیری رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان گلستان و دبیر این جشنواره ملی اظهار کرد: جشنواره ملی فرهنگی - هنری جهاد سپید با هدف تجلیل از کادر درمان با بیان زبان هنر در شش حوزه شکل گرفت.

وی افزود: جامعه دانشگاهی ما بایستی در برابر اتفاقات و موضوعاتی که در کشور رخ میدهد کنش گر بوده و با بیان فرهنگ و هنر همراه جامعه باشند.

وی یاد آور شد: یک هزار و ۳۰۰ اثر در هفت بخش موضوعی شامل ۳۶۷ اثر در بخش عکاسی ، ۳۰۳ اثر در بخش پوستر ، ۲۷۴ اثر در بخش طراحی لباس ، ۱۵۷ اثر در بخش تصویرسازی ، ۱۰۸ اثر در بخش کاریکاتور و ۱۹ اثر در بخش دیوارنگاری با موضوع تجلیل از کادر درمان کشور در محورهای کادر درمان شکل پوشش، ازدواج، کودکان و سالمندان، دورهمی خانوادگی و روضه های خانگی، حامیان و خیرین حوزه سلامت، جهش تولید در حوزه سلامت، خلاقیت و نوآوری در برگزاری آیین‌های ملی و مذهبی در شرایط کرونایی، و آموزش، سرگرمی، اطلاع رسانی، جلوه های حوزه سلامت و کرونا در فضای مجازی وجود به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی یادآور شد: نفرات برتر با نظر کارشناسی 8 داور در حوزه های تخصصی انتخاب و به نفرات اول تا سوم در مجموع ۳۰۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا شد.

کشیری گفت: طبق نظر داوران در رشته طراحی لباس و دیوار نگاری اثری که شایسته مقام اول باشد ارائه نشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز