رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد:

برخورد با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی / استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیداها کاملا ممنوع!

۱۴۰۰/۰۳/۰۳ - ۱۲:۲۷:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۳۲۱۸
برخورد با تشویش کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی / استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیداها کاملا ممنوع!
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسانی که در فضای مجازی به دنبال تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی هستند منتظر برخورد قضایی باشند .

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان در جلسه امروز ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی اظهار کرد: کسانی که در فضای مجازی با زیر سوال بردن خدمات نظام ،  به دنبال تشویش اذهان عمومی و  سیاه نمایی هستند  منتظر برخورد قضایی باشند .

هاشمیان گفت: دادستان ها ماموریت دارند  رصد فضای مجازی را بیشتر کنند و برای کسانی که تخلف های این چنینی مرتکب می شوند و مردم را به رای ندادن دعوت می کنند ، پرونده تشکیل دهند .

وی ادامه داد: پلیس فتا هم در کنار دادستانها باید روزانه کانالهای  خبررسان و شبکه های اجتماعی را رصد  و نتیجه را به دستگاه قضایی ارائه کند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: کسی کمبودها و مشکلات را نادیده نمی گیرد و انکار نمی کند اما بزرگنمایی و سیاه نمایی برخی کاستی ها و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات انجام شده در چهار دهه گذشته ، خواسته یا ناخواسته حرکت در مسیر  دشمنان مردم و این نظام است و برای برخورد با متخلفان تعارف نداریم .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مسئولان هم موظفند حضور مردم پای صندوق های رای را تسهیل و دغدغه های آنان از جمله حضور امن و سلامت در شرایط همه گیری کرونا را برطرف کنند .

هاشمیان به نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها هم توصیه کرد : برنامه ها و اقدامات خود را معرفی کنند و از تخریب ، توهین و تهمت به رقبا و تحریک اقوام علیه یکدیگر برای کسب رای ، پرهیز کنند .

این مقام ارشد قضایی استان  گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیداها هم ممنوع است و سازمان بازرسی استان در این باره ورود جدی دارد .

وی ادامه داد: تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است و همه در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز