جانشین فرمانده انتظامی گلستان:

مردم از انتشار فیلم های درگیری در فضای مجازی پرهیز کنند/ تصاویر را جهت پیگیری سریعا در اختیار پلیس قرار دهند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۳:۰۹:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۵۶۱۷
مردم از انتشار فیلم های درگیری در فضای مجازی پرهیز کنند/ تصاویر را جهت پیگیری سریعا در اختیار پلیس قرار دهند
جانشین فرمانده انتظامی گلستان از مردم خواست از انتشار فیلم های درگیری در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی جدا پرهیز کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ فرزاد تاجره جانشین فرمانده انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در چند روز گذشته مواردی از بی نظمی های اجتماعی و هنجارشکنی در سطح شهر گرگان به وجود آمد که تمامی این افراد کمتر از  ۲۴ ساعت دستگیر شدند.

وی توضیح داد: چهار نفر از این افراد صبح روز جمعه قصد مزاحمت برای یک دختر جوان را داشتند که با پدر یکی از دوستان این دختر درگیر شده و با سلاح سرد به سمت این فرد حمله می کنند که این افراد شرور با هماهنگی های صورت گرفته شناسایی و دستگیر شدند.

وی همچنین به موردی دیگری از شکستن هنجارهای اجتماعی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: در این مورد سه فرد در یکی از زیرگذرهای شهر توقف و راهبندان ایجاد کردند و باعث مزاحمت برای نوامیس شدند که این افراد نیز کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

وی گفت:همچنین در روزهای اخیر فردی با جرائم آدم ربایی، حریق عمدی و سرقت از بانک دارای شاکی خصوصی بود و پس از مراجعه شاکی به پلیس این فرد نیز کمتر از ۲۴ ساعت در دام پلیس افتاد.

سرهنگ تاجره یادآور شد: نیروی انتظامی همواره به رعایت هنجارهای جامعه، عفاف و حجاب و نوع پوشش شهروندان تاکید دارد زیرا عدم رعایت حجاب در بسیاری از موارد باعث آشفتگی در سطح جامعه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه افزایش خشونت در جامعه باعث وقوع این حوادث میشود از دستگاه‌های متولی موضوعات اجتماعی و فرهنگی خواست با حساسیت و دلسوزی بیشتری در صحنه حضور داشته باشند.

جانشین فرمانده انتظامی گلستان بیان داشت: پلیس قاطعانه  و برابر قانون با کسانی که بی نظمی اجتماعی ایجاد میکنند برخورد خواهد کرد و اجازه جولان به آنها را نمیدهد.

وی همچنین به افرادی که در صحنه وقوع جرائم حضور دارند توصیه کرد در صورت فیلمبرداری از صحنه های خشن تصاویر را به عوامل پلیس تحویل دهند و از انتشار این فیلم ها در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی جدا خودداری نمایند زیرا در صورتی که با انتشار این تصاویر کسی دچار آسیب شود برابر قانون با منتشر کننده برخورد خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز