عضو شورای اسلامی شهر گرگان:

تراکم در هسته مرکزی شهر گرگان ضعیف است

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۶:۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۵۷۷۰
عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تراکم در هسته مرکزی شهر گرگان ضعیف است و برای بهره بردن از زمین های هسته مرکزی بایستی تعداد طبقات در این مناطق بسیار بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مهران کاظم نژاد در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد:  با توجه به اینکه در شهرهای شمالی ایران اراضی اکثرا مستعد و دارای کاربری کشاورزی می باشند بنابراین با وجود این شرایط باید از تراکم هسته مرکزی شهر بیشتر بهره برده شود تا آسیب کمتری نیز به بخش کشاورزی وارد شود.

وی افزود: به نظر بنده تراکم در هسته مرکزی شهر گرگان ضعیف است و برای بهره بردن از زمین های هسته مرکزی بایستی تعداد طبقات در این مناطق بسیار بیشتر شود زیرا تعدادطبقات پایین واقعاً هیچ توجیهی ندارد.

وی در ادامه در خصوص تفکیک بندی محلات گفت: تفکیک بندی محلات باید در ابتدا به درستی شکل بگیرد تا از بروز مشکلات و از ایجاد کمبود در فضاهای تفریحی، مذهبی، ورزشی و غیره جلوگیری شود به عنوان مثال شهرک کاشانی و چناران به دلیل عدم تفکیک بندی مناسب فاقد پارکینگ، شبکه معابر مناسب، خدمات آتش نشانی،پارک و غیره می باشد.

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار برنا ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته توسط نمایندگان مجلس به لزوم جذب بودجه ملی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر کمربندی گرگان زیر بار ترافیک می باشد و زیرساخت های شهر را دچار آسیب کرده است، از طرفی شهرداری برای تامین امنیت مردم پل عابر پیاده در آن نواحی نصب کرده است، از این رو نمایندگان مجلس تلاش کنند تا برای احداث این سازه ها جهت دریافت بودجه با وزارت راه رایزنی نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز