قائم مقام کمیته امداد استان گلستان خبرداد:

حمایت از ۲۰هزار فرزند یتیم توسط ۱۳هزار و ۵۰۰ حامی در گلستان

۱۴۰۰/۰۳/۰۹ - ۱۶:۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۱۸۶۳۱۰
حمایت از ۲۰هزار فرزند یتیم توسط  ۱۳هزار و ۵۰۰ حامی در گلستان
قائم مقام کمیته امداد استان گلستان گفت: در ماه مبارک رمضان امسال تا کنون تعداد ۲۰هزارفرزند یتیم ومحسنین توسط ۱۳هزارو ۵۰۰ حامی مورد حمایت قرارگرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سید جواد نظری، قائم‌ مقام کمیته امداد استان اظهار کرد:  پویش «ایران مهربان» در راستای بهبود وضعیت معیشتی ایتام و فرزندان محسنین می باشد و رویکرد مهم این پویش جذب حامی و افزایش سرانه پرداختی کمک‌ها به ایتام و فرزندان «محسنین» است.

وی با اشاره به هدفگذاری برای جذب ۳۳هزارحامی بمنظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندی مددجویان و تأمین آتیه این عزیزان است.

سید جواد نظری با اشاره به اینکه طرح اکرام در سال‌های گذشته باهدف رسیدگی بیشتر به نیازهای مادی و معنوی فرزندان یتیم توسط کمیته امداد آغاز شد، عنوان کرد: در کنار فرزندان محروم از نعمت پدر، فرزندان دیگری هستند که پدران آن‌ها علی‌رغم میل باطنی به دلیل بیماری، کهولت سن، ازکارافتادگی و گسستن از فضای پرمهر خانوادگی، توان اداره زندگی خود را نداشته و تأمین معیشت خانواده بر دوش همسرانشان نهاده شده است.

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان خاطرنشان کرد: حامیان سبز پوش استان گلستان ،همزمان با دوم اردیبهشت سال جاری ، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،علاوه بر پیوستن به پویش ایران مهربان مقررشد همگام با کمیته امداد نسبت به جذب ۲۰ هزار حامی از اقشار مختلف مردم برای کودکان نیازمنداستان گلستان اقدام نماید که تاکنون بیش از ۳۰۰۰ حامی جذب و این طرح ادامه دارد.

قائم‌مقام کمیته امداد استان گلستان تصریح کرد: یکی از اتفاقات خوب در این دوره مشارکت بیش از ۱۲۰۰نفر از مودیان، مبلغین زکات و همچنین تعدادبیش از ۱۵۰۰ نفر از خادمیاران رضوی استان گلستان بعنوان حامی طرح اکرام می باشد .

نظری افزود: با آغاز فعالیت پویش ایران مهربان ،از شهریور ماه سال ۱۳۹۹ تا کنون بیش از ۱۷هزارو ۵۰۰ نفر در استان گلستان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در قالب این پویش اعلام آمادگی کردند.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال تا کنون تعداد ۲۰هزارفرزند یتیم ومحسنین توسط ۱۳هزارو ۵۰۰ حامی مورد حمایت قرارگرفتند.

قائم مقام کمیته امداد استان گلستان با بیان اینکه هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام بیشتر خواهد شد، ادامه داد: می کوشیم تا با مشارکت نیکوکاران و سازمان ها و نهادها این هدفگذاری محقق شود.

وی یاد آورشد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس‌ازآن کد فعال‌سازی برای آن‌ها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره‌حساب واریز کنند؛ لازم به ذکر است که به‌محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ و یا تماس با شماره تلفن ۳۲۴۸۰۷۱۹-۰۱۷ با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز