رئیس کل دادگستری گلستان:

کاندیداها برای کسب رای وحدت شکنی نکنند/ برخورد با کسانی که صدای معاندین را انعکاس می دهند

۱۴۰۰/۰۳/۱۰ - ۱۴:۵۲:۱۷
کد خبر: ۱۱۸۶۷۶۸
کاندیداها برای کسب رای وحدت شکنی نکنند/ برخورد با کسانی که صدای معاندین را انعکاس می دهند
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته ، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می دهند .

 

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی هاشمیان در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی اظهار کرد:  وحدت و آرامش اقوام گلستان ، پرآوازه است و نامزدها حق ندارند برای کسب رای  و تحریک افراد به نفع خودشان ،  وحدت شکنی کنند .

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزدهای انتخاباتی و طرفدارانشان که برای کسب رای ، وحدت استان را خدشه دار کنند ، برخورد می کنیم .

هاشمیان گفت: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود  این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

وی  با اشاره به افزایش رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدها و طرفداران آنها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی  و شناسایی و برخورد با کسانیست که خواسته یا ناخواسته ،  صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می دهند  .

رئیس کل دادگستری گلستان بار دیگر بر ممنوعیت استفاده از اموال عمومی و بیت المال به نفع یا ضرر نامزدها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی مکلف به رصد دستگاه ها و شناسایی متخلفان است .

هاشمیان گفت:  برای پیشگیری از بروز تخلفات انتخاباتی ، کتابچه بایدها و نبایدهای انتخاباتی و قوانین مرتبط  در معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تهیه و در اختیار نامزدها و اعضای ستاد آنان قرار داده می شود .

وی تاکید کرد : تلاش ما  ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق های رای است .

جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی انتخاباتی امروز در دادگستری استان برگزار شد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز