مدیر ارشد پروژه شهربازی گرگان خبر داد:

تجهیزات منحصر به فرد در شهربازی مدرن/ بزرگترین چرخ و فلک ایران در گرگان

۱۴۰۰/۰۳/۱۲ - ۱۴:۳۰:۴۵
کد خبر: ۱۱۸۷۸۷۲
تجهیزات منحصر به فرد در شهربازی مدرن/ بزرگترین چرخ و فلک ایران در گرگان
مدیر ارشد پروژه شهربازی گرگان گفت: با توجه به اینکه برخی از امکانات و تجهیزات این شهر بازی منحصر به فرد می باشد به جرأت می‌توانم بگویم که نسبت به دیگر شهربازیهای کشور بیشتر مطرح خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان مقداد صادقیان در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه شهربازی مدرن گرگان در گفتگو با رسانه ها اظهار کرد: در سطح کشور ۷ شهر بازی مطرح وجود دارد که با تکمیل شهربازی مدرن گرگان در هزار پیچ به مساحت حدود ۱۷ هکتار، هشتمین شهربازی مطرح کشور نیز راه اندازی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه برخی از امکانات و تجهیزات این شهر بازی منحصر به فرد می باشد به جرأت می‌توانم بگویم که نسبت به دیگر شهربازیهای کشور بیشتر مطرح خواهد بود.

صادقیان ادامه داد: هتل ۱۲ طبقه در شهربازی گرگان دارای چهار طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری، پنج طبقه هتل و همچنین دارای رستوران گردان می باشد.

وی با اشاره به اینکه شهربازی دارای تم پارک نیز می‌باشد افزود: فوندانسیونشهر بازی سرپوشیده ۸۰ درصد پیشرفت داشته است و سوله آن در شرکتی در شهرک صنعتی در حال ساخت است که بعد از ساخت سوله سرمایه گذار تجهیزات خود را مستقر و فاز اول راه اندازی خواهد شد.

صادقیان تصریح کرد:اقامتگاه جنگلی،دریاچه قایق سواری، آمفی تئاتر ۵۰۰ نفره روباز،مسجد و قسمت های فرهنگی،پارکینگ ۴۰۰خورویی که قابلیت طبقاتی شدن را نیز دارد از دیگر امکاناتی است که برای شهربازی پیش بینی شده است ضمن اینکه اکثر جانمایی ها با نظر سرمایه گذار انجام میشود.

وی افزود: در حال حاضر چرخ و فلک پارک ملت با ۸۰ متر ارتفاع بزرگترین چرخ و فلک کشور  می‌باشد و در صورت راه اندازی چرخ و فلک گرگان با ۸۸ متر ارتفاع، بزرگترین چرخ و فلک ایران در گرگان خواهد بود.

صادقیان همچنین خاطرنشان کرد: مبلغ قرارداد شهرداری گرگان با قرارگاه خاتم الانبیا برای ایجاد زیرساخت های شهربازی ۱۶۳ میلیارد تومان می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز