جانشین فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:

ممنوعیت حضور گردشگران در تفرجگاه های گلستان

۱۴۰۰/۰۳/۱۳ - ۱۵:۳۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۸۸۳۴۳
ممنوعیت حضور گردشگران در تفرجگاه های گلستان
جانشین فرمانده انتظامی گلستان از ممنوعیت حضور گردشگران در تفرجگاه های گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ سرهنگ فرزاد تاجره  اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو و احتمال حضور شهروندان و مسافران در مناطق گردشگری و تفریحی، ستاد مقابله با کرونا به منظور پیشگری از شیوع گسترده ویروس و دفاع از سلامتی مردم، محدودیت هایی را برای تردد های بین استانی و همچنین حضور در تفرجگاه ها در نظر گرفته است.

وی افزود: بر همین اساس، از ظهر روز 12 خرداد تا ساعت 12 هفدهم خردادماه تردد بین استانی ممنوع بوده و با ناقضان قانون برابر مقررات برخورد می شود بطوری که متخلفان برای ورود و خروج از مناطق قرمز و نارنجی به ترتیب مبلغ 10 و 5 میلیون ریال جریمه خواهند شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با بیان اینکه محدودیت تردد بین ساعات 22 الی 3 بامداد در تمام شهرهای استان همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان در صورت ضرورت برای سفر از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ تاجره خاطرنشان کرد: همچنین مطابق دستورالعمل های صادره، حضور کلیه گردشکران، تورهای گردشگری و گروه های توریستی در مناطق تفرجگاهی سطح استان ممنوع بوده و از شهروندان محترم تقاضا داریم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری همچون گذشته با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

 

نظر شما