رئیس شورای ائتلاف گرگان:

شورای ائتلاف مجموعه‌ای از افراد کارآمد و انقلابی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۱۰:۲۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۹۲۴۰۸
شورای ائتلاف  مجموعه‌ای از افراد کارآمد و انقلابی است
شورای ائتلاف مجموعه‌ای از افراد کارآمد و انقلابی است اما مدعی عدم وجود نقطه ضعف در این لیست نیستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ از گرگان؛  حجت‌الاسلام سیدمحسن طاهری، رئیس شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی گرگان که یکی از لیست‌های مختلف انتخابات شورای شهر گرگان می‌باشد در گفتگو با رسانه ها ضمن بیان اینکه شورای سیاستگذاری از سال قبل کار خود را مبنی بر انتخاب افراد آغاز کرد گفت: در فراخوانی که به منظور جذب نیروهای انقلابی داشتیم حدود ۳۰ نفر اعلام آمادگی کردند اما در ادامه با انجام مصاحبه و بررسی سوابق در نهایت ۲۰ نفر انتخاب شدند.

وی افزود: در ادامه با انجام مصاحبه های تخصصی و با توجه به پایگاه رای کاندیدا ۹ نفر از افراد که شرایط بهتری داشتند در قالب لیست شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی گرگان ارائه شد.

 حجت‌الاسلام طاهری با تاکید بر اینکه این لیست مجموعه‌ای از افراد کارآمد و انقلابی است و شاید اعضا آن قابل مقایسه با دیگر لیست های ارائه شده نباشد گفت: مدعی عدم وجود نقطه ضعف در این لیست نیستیم.

وی تاکید کرد: علاوه بر ارائه لیست تا آخر پای کار کاندیدا خواهیم بود و در صورت رای آوردن هم برنامه خواهیم داشت.

 حجت الاسلام طاهری متذکر شد: این افراد در صورت منتخب شدن باید از توان و ظرفیت سایر نیروهای انقلابی، سیاسیون و گروه‌های جهادی وابسته به جریان انقلاب استفاده کنند.

وی همچنین یادآور شد: برخی افراد میثاق نامه شورای ائتلاف را امضا کردند اما اکنون که در لیست قرار نگرفتند و حاضر به کنار رفتن از رقابت‌ها نیستند و اکنون ما از نظر اخلاقی و شرعی می‌توانیم میثاق نامه و اسامی کسانی که امضا کردند را منتشر کنیم اما فعلا دست نگه داشته ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز