فرماندار ویژه شهرستان گنبد کاووس:

از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل جاده نفت استفاده می شود

۱۴۰۰/۰۴/۰۱ - ۱۶:۱۴:۵۶
کد خبر: ۱۱۹۶۸۶۹
از ظرفیت اعتبارات ملی برای تکمیل جاده نفت استفاده می شود
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس با اشاره به پروژه مهم و استراتژیک جاده نفت گفت: تلاش داریم از ظرفیت و اعتبارات ملی برای تکمیل این جاده استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالقدیر کریمی در دیدار با حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ضمن اینکه اتحاد و تعامل بین ارگان ها و دستگاه های اجرایی را مهمترین عامل در بهتر اجرا شدن پروژه های شهرستان ذکر کرد و بیان داشت: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی بین ارگان ها، مدیران دستگاه های اجرایی، شورای تامین، ائمه جمعه و دیگر مسئولان مرتبط در شهرستان وجود دارد و این عامل سبب شده تا پروژه ها و موضوعات مختلف مانند انتخابات بدون کوچکترین حاشیه و مشکلی در شهرستان گنبدکاووس که رنگین کمان اقوام است برگزار و اجرا شود.

کریمی خاطر نشان کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی انتظار داریم بعد از هماهنگی و تعامل با مدیر کل مرتبط هر دستگاه، هرگونه تصمیم گیری درباره موضوعات شهرستانی را با اطلاع وموافقت فرمانداری به عنوان خانه و اتاق دولت و حاکمیت بنا به ملاحظات شهرستان انجام دهند.

 مدیر کل راه و شهرسازی گلستان نیز در این دیدار اظهار کرد: پروژه ساختمان پزشک قانونی شهرستان گنبدکاووس که یکی از مهمترین پروژه های شرق استان است پایان هفته افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: پروژه تکمیل جاده نفت یکی از پروژه های ملی استان بوده و تلاش داریم علاوه بر جذب اعتبارات ملی از جذب اعتبارات ویژه کشوری نیز برای آن تلاش کنیم.

محبوبی گفت: اقدام مسکن ملی در قالب 96 واحد در شهرستان گنبدکاووس احداث خواهد شد.

در این دیدار از زحمات عباس فرامرزی رئیس سابق اداره راه و شهرسازی شهرستان گنبدکاووس قدردانی و مهدی ملک به عنوان رئیس جدید معرفی شد.

 

 

نظر شما