مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان:

از ۲۲۸ پرونده خسارت به وسایل برقی طی سال گذشته ۱۶ مورد پرداخت شد

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۳:۳۷
کد خبر: ۱۲۰۰۶۷۲
از ۲۲۸ پرونده خسارت به وسایل برقی طی سال گذشته ۱۶ مورد پرداخت شد
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: 228 فقره پرونده خسارتی از سال ۹۹ در بیمه تشکیل شده که ۱۶ مورد آن به مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ علی اکبر نصیری اظهارکرد: در تولید برق به دلیل کاهش بارندگی و خارج شدن ۱۰ هزار مگاوات نیروگاه برق آبی کشور از مدار، دچار مشکل هستیم و امیدواریم با رعایت مردم و مصرف بهینه شبکه پایدار داشته باشیم.

وی بیان کرد: با همکاری صنایع، کشاورزان، ادارات و مردم و خارج کردن وسایل پرمصرف از ساعت ۱۲ الی ۱۸ دقیقه امیدواریم از شرایط موجود گذر کنیم.

نصیری ادامه داد: ادارات باید ۵۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند و اگر رعایت نکنند برق آنها قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: پروژه‌هایی را در زمینه زیرساختی و توسعه شبکه در سطح استان اجرا کرده همچنین طرح‌هایی هم در مناطق سیل خیز مانند خوش ییلاق، آق قلا، مراو تپه و غیره داریم که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: نیروگاه‌های کوچک مقیاس در شهرهای گنبدکاووس، فاضل آباد، مراوه تپه، گرگان و رامیان داریم که برق تولیدی خود را به برق منطقه‌ای یا توزیع واگذار می‌کنند.

نصیری همچنین به خسارت وسایل برقی در خاموشی‌های اشاره کرد و گفت: ۲۲۸ فقره پرونده خسارتی از سال ۹۹ در بیمه تشکیل شده که ۱۶ مورد آن به مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان عنوان کرد: ۱۴۲ پرونده خسارت آنها کمتر از پنج میلیون تومان است و مقرر شد که تا دو الی سه هفته آتی خسارت‌ها پرداخت شود.

وی ادامه داد: ۷۶۰ مشترک در گلستان وجود دارند که از این تعداد ۶۲۵ هزار مشترک خانگی، ۳۶ هزار و ۶۰۰ تعرفه عمومی، ۱۲ هزار و ۱۰۰ تعرفه کشاورزی و سه هزار و ۲۰۰ تعرفه صنعتی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز