دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان:

شکاف بین دستگاه ها مانع هم افزایی در مسیر مبارزه با مواد مخدر است

۱۴۰۰/۰۴/۱۰ - ۱۳:۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۰۷۱۷
شکاف بین دستگاه ها مانع هم افزایی در مسیر مبارزه با مواد مخدر است
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان گفت: متاسفانه شکاف بین دستگاه ها مانع هم افزایی در مسیر مبارزه با مواد مخدر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمود روحانی فر در نشست خبری به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: ۸۶ تشکل مردم نهاد با شورا هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان درحوزه‌های فرهنگی، درمان و باز پروری، کاهش آسیب‌ها و صیانت از بهبود یافتگان و اشتغالزایی همکاری میکنند.

وی در پاسخ به خبرنگار برنا در خصوص حمایت مالی و همکاری با این موسسات در راستای طرح های مبارزه با مواد مخدر اظهار کرد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گلستان بیشتر نقش هماهنگ کننده را دارد و نمیتواند حمایت مالی چندانی از طرح های موسسات مردم نهاد داشته باشد و تنها در کنار آنان خواهد بود.

وی تاکید کرد. سعی میشود درسال جاری نیز از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استان به تناسب موضوعات مختلف استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شورا ی هماهنگی وظیفه اجرایی ندارد در ادامه گفت: 23 دستگاه بایستی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند اما متاسفانه شکاف بین دستگاه ها مشکلی است که با آن مواجه هستیم.

وی افزود: هرگاه خواسته شد همکاری و هم افزایی بین دستگاه ها صورت بگیرد به جنگ بین اداره ها تبدیل و ضرر آن متوجه مردم شد اما با این حال تا کنون تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم .

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر گلستان گفت: نقشه مبارزه با این مواد افیونی در استان پس از یک سال کار مطالعاتی، استفاده از مستندات کشوری و نقطه نظرات کارشناسان مجرب بومی و پس از تایید اعضای این شورا و ابلاغ رسمی آن به ۲۳ دستگاه و نهاد مرتبط، درسال جاری عملیاتی شد.

 

نظر شما