استاندار گلستان عنوان کرد:

کمبود آب گرگان به دلیل تامین آب شرب از محل چاه ها/ اخذ ردیف برای احداث سد میرداماد

۱۴۰۰/۰۴/۱۲ - ۱۳:۵۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۱۴۰۳
کمبود آب گرگان به دلیل تامین آب شرب از محل چاه ها/ اخذ ردیف برای احداث سد میرداماد
استاندار گلستان گفت: مهمترین دلیل قطعی آب در استان قطعی برق است و مشکل کمبود آب در گرگان به دلیل تامین آب این شهر از محل چاه هاست.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ هادی حق شناس امروز شنبه 12 تیر در جلسه ستاد استانی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ، ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان تصریح کرد: شهرستان های گنبدکاووس, علی آباد کتول, مینودشت و آزادشهر در شرایط قرمز قرار دارند و پروتکل های مربوط به تعطیلی اصناف, دور کاری ادارات و ممنوعیت های عبور و مرور باید بطور جدی در این شهرها اعمال شود.

وی افزود: در حال حاضر 371 بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند که از این تعداد 73 بیمار در icu تحت درمان و 36 بیمار به دستگاه ونتیلاتور متصل اند و 4 نفر نیز طی 24 ساعت گذشته فوت کرده اند.

استاندار گلستان گفت: در راستای مدیریت آب و برق از فردا ساعت کار ادارات تا پایان تابستان ، یک ساعت زودتر آغاز می شود و برای مثال ساعت کار از 7 و نیم صبح تا 2و نیم ظهر به 6و نیم تا یک و نیم ظهر تغییر می یابد.

حق شناس تاکید کرد: باید توجه بیشتری به رعایت پروتکل ها در پایانه های مسافربری و فرودگاه ها شود و کنترل رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی به عده شبکه بهداشت است.

استاندار گلستان اظهار کرد: با توجه به شیوع ابتلا در استان های جنوبی، روند ابتلا در گلستان رو به افزایش است و رعایت پروتکل ها در آستانه موج پنجم کرونا الزامی است.

وی همچنین در مورد مشکلات آب در سطح استان و شهر گرگان گفت: مهمترین دلیل قطعی آب در استان قطعی برق است و مشکل کمبود آب در گرگان به دلیل تامین آب این شهر از محل چاه هاست که با توجه به اخذ ردیف برای احداث سد میرداماد امیدواریم با تسریع در اجرای این پروژه در سنوات آتی شاهد رفع این مشکل باشیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز