رئیس فدراسیون والیبال ج.ا.ا:

افق والیبال قرارگرفتن در جمع ۴ تیم برتر المپیک است/ قائمی تا المپیک نمیتوانست به آمادگی کامل برسد

۱۴۰۰/۰۴/۱۵ - ۱۵:۲۲:۱۴
کد خبر: ۱۲۰۳۰۷۲
رئیس فدراسیون والیبال ج.ا.ا گفت: افق ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر است و به قرار گرفتن روی سکو نیز امیدواریم.

به گزارش سرویس ورزشی خبرگزاری برنا از گرگان؛ محمد رضا داورزنی در مجمع انتخاباتی هیأت والیبال گلستان ضمن ابراز خوشحالی از اینکه هیآت والیبال استان از بلاتکلیفی خارج شد اظهار کرد: والیبال گلستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بر گردن والیبال کشور حق دارد زیرا بازیکنان این خطه همیشه در تیم ملی ارزشمند و تاثیر گذاربوده اند.

 

سنگدوینی سرمربیگری تیم پاس را کنار گذاشت

 

وی افزود: از آنجایی که عیسی سنگدوینی در گذشته تمرکز فراوانی به عنوان سرمربی بر روی تیم پاس گرگان داشت از وی خواستیم تا این مسئولیت را کنار بگذارد.

داورزنی بیان داشت: رئیس هیآت والیبال گلستان بایستی تلاش کند تا در دوره جدید ریاست خود تعادل و تعامل خوبی را در سراسر استان برقرار کند.

داورزنی ضمن توصیه به سنگدوینی نسبت به اینکه آستانه تحمل خود را بالا برده و نگران انتقاد ها نباشد گفت: هیآت والیبال گلستان باید نسبت به تقویت نیروی انسانی، توسعه والیبال ساحلی و استعداد یابی در سراسر استان پیگیری جدی داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در لیگ ملت ها مجبور بودیم تاوان پس بدهیم و بازیکنان نیز فشارهای زیادی را تحمل کردند در خصوص خارج شدن نام فرهاد قائمی از لیست تیم ملی توضیح داد: بایستی برای حضور در آوردگاه المپیک به ترکیب مناسبی می رسیدیم و نظر سرمربی و سیاست فدراسیون این بود که اثرگذار ترین و آماده ترین بازیکنان در ترکیب 12 نفره تیم ملی قرار بگیرند.

 

المپیک منحصرا میدان کسب تجربه نیست

 

وی با تاکید بر اینکه عرصه تیم ملی جای دخیل کردن احساسات نیست افزود: المپیک میدان منحصرا کسب تجربه نمی باشد، به همین دلیل ما سعی کردیم تا یک تیم شایسته به این رقابت ها راه پیدا کنند و هیچ فرقی ندارد که بازیکنان به کدام شهر تعلق و چه مذهبی دارند.

 داورزنی تصریح کرد: منافع ملی کشور بر همه مسائل دیگر ارجحیت دارد و افرادی که سلامت ذهنی، روحی و جسمی دارند برای حضور در تیم ملی انتخاب شده اند.

وی بیان داشت: در مسابقات لیگ ملت ها 18 بازیکن حضور داشتند و نقاط قوت و ضعف در این مسابقات مشخص شد و در پایان مسابقات ولادیمیر الکنو سرمربی تیم ملی تعدادی بازیکن را به تیم دعوت کرد که در مسابقات لیگ ملت ها و اردوهای تیم ملی حضور نداشتند.

رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: فرهاد قائمی که در پایان لیگ برتر از تیم ملی خداحافظی کرده بود و همچنین مجتبی میرزاجانپور نیز علاوه بر 17 نفر دیگر به تیم ملی دعوت شدند تا در صورتیکه شرایط مناسب باشد همراه تیم باشند.

وی گفت: عملکرد این بازیکن در تمرینات توسط سرمربی سنجیده و اینطور تشخیص داده شد که در طی 8 جلسه تمرین تا المپیک قائمی نمیتواند به آمادگی کامل برسد و بدین ترتیب این بازیکن از لیست تیم ملی خط خورد.

وی در خصوص اظهارات قائمی مبنی بر انتخاب بازیکنان با نظر افرادی خارج از کادر فنی اظهار کرد: مسئولیت تیم با سرمربی است و با توجه به اینکه اعتبار این فرد بیشتر از هر مسئله ای برای وی مهم است، به کسی اجازه دخالت نمیدهد.

داورزنی گفت: فرهاد قائمی که طی 15 سال حضور در تیم ملی زحمات فراوانی کشیده است و به عنوان یک بازیکن پر انرژی و مهم تلقی میشد، انتظار داشت با اینکه خداحافظی کرده بود جزو 12 نفر انتخاب شود.

وی در خصوص پیش بینی وضعیت تیم ملی والیبال کشور در المپیک بیان داشت: شرایط بازیکنان در المپیک به مراتب بسیار بهتر از لیگ ملت ها می باشد و بازیکنان و سرمربی تمام تلاش خود را بکار گرفته اند تا نتیجه خوبی بگیریم.

 

به قرار گرفتن روی سکوی المپیک امیدواریم

 

داورزنی گفت: افق ما قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر است و به قرار گرفتن روی سکو نیز امیدواریم.

وی اظهار کرد: هدف ما در لیگ ملت ها شناخت و مشخص شدن شرایط قوت و ضف بازیکنان بود ضمن اینکه نقاط ضعف در شرایط سخت نمایان میشود.

داورزنی خاطرنشان کرد: تیم ملی در نخستین دیدار خود در رقابت های المپیک مقابل لهستان قرار می گیرد و در ادامه در برابر ونزوئلا، کانادا، ایتالیا و ژاپن بازی میکند.

داورزنی یادآور شد: قرارداد الکنو تا پایان رقابت های المپیک می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز