از طرف معاونت امور جوانان گلستان؛

برنامه‎ های هفته ازدواج در گلستان تشریح شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۱ - ۱۳:۳۱:۱۹
کد خبر: ۱۲۰۵۶۸۳
معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گلستان برنامه های هفته ازدواج را تشریح کرد و از برگزاری سومین پویش‌ ازدواج جوانان و رونمایی از طرح سامانه جامع و ملی خدمات ازدواج جوانان ( ۱۱۸) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ ساسان معین در گفتگو  با خبرنگار برنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن استان در پیک این بیماری، اکثر برنامه‌های پیش بینی شده برای این هفته به صورت مجازی برگزار میشود.

وی افزود: به مناسبت هفته ازدواج سومین پویش‌ ازدواج جوانان با هدف تامین اقلام جهیزیه برای زوج های در آستانه ازدوج و جلوگیری از تاخیر ازدواج جوانانی که مشکلات مالی دارند با همراهی خیرین، دستگاه های حمایتی و سمن ها به میزبانی شهرستان گنبد کاووس در استان گلستان برگزار خواهد شد.

وی همچنین پیشنهاد ارائه کارگاه های مشاوره را حداقل برای زوجینی که کمک های حمایتی را دریافت میکنند ارائه داد و گفت: علاوه بر افزایش آمار کمی ازدواج کیفیت این امر نیز برای ما بسیار مورد تاکید است که با ارائه مشاوره به زوجین جوان این مهم تا حدی قابل تحقق می باشد.

معین در ادامه به برنامه‌های شاخص هفته ازدواج اشاره کرد و توضیح داد :در آستانه هفته ازدواج از طرح سامانه جامع و ملی خدمات ازدواج جوانان ( ۱۱۸) در تهران با محوریت استان گلستان رونمایی میشود که تمام موضوعات مرتبط با ازدواج در این سامانه طراحی شده است.

وی در ادامه از افتتاح و راه‌اندازی مرکز مشاوره تخصصی رایگان ویژه جوانان و خانواده هایشان خبر داد و افزود : در این مرکز اساتید حوزه مختلف در زمینه های ازدواج و خانواده، اشتغال و کارآفرینی، حقوقی، تحصیل و تغذیه به جوانان مشاوره خواهند داد.

معین یادآور شد: همچنین طی هفته ازدواج از کتاب «قطره ای از دریا» نوشته عقیل حسین زاده از اعضا تشکل های جوانان رونمایی خواهد شد.

وی افزود : برگزاری جشن ازدواج اسان در شهرستان بندر ترکمن با هدف ترویج این امر مقدس و دیگر شهرستان ها، تولید محتوای فرهنگی و آموزشی و همچنین ساخت فیلم های کوتاه و انیمیشن با موضوعات ازدواج، برگزاری کمپین مشاوره رایگان در سراسر استان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی به صورت مجازی و رایگان در حوزه ازدواج و خانواده به صورت گسترده در بستر فضای مجازی با همکاری مراکز مشاوره و سمن‌های جوانان از اقدامات دیگر اداره کل ورزش و جوانان در این هفته خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز