شهردار گرگان:

ساخت تله کابین گرگان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد به زودی آغاز می شود

۱۴۰۰/۰۴/۲۳ - ۱۰:۳۰:۳۳
کد خبر: ۱۲۰۶۳۹۴
ساخت تله کابین گرگان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد به زودی آغاز می شود
شهردار گرگان از آغاز ساخت پروژه تله کابین این شهر با رعایت تمامی ملاحظات و نظارت دستگاه های متولی در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ عبدالرضا دادبود در خصوص احداث پروژه تله کابین گرگان اظهار داشت: موضوع تله کابین از دیرباز در شهر گرگان مطرح بوده اما در مدت 2، 3 سال اخیر پیگیری های مستمری برای احداث آن صورت گرفت.

دادبود افزود: برخی مواردی که برای ساخت این پروژه مانند حساسیت های زیست محیطی و منابع طبیعی مطرح بوده در طراحی جدید ملاحظه شده و مجوزهای لازم در شورای عالی جنگل ها و شورای عالی معماری و شهرسازی را دریافت کرده است.

وی در خصوص زمان آغاز ساخت طرح تصریح کرد: با رعایت تمامی ملاحظات در این طرح که به تایید و تصویب مراجع ذیربط رسیده به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی خواهیم بود.

شهردار گرگان با بیان اینکه 200 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت تله کابین در نظر گرفته شده است، گفت: برای ساخت تله کابین به طور کامل از ظرفیت بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد.

دادبود افزود: به تازگی فراخوان جذب سرمایه گذار برگزار و فرد موردنظر که توانمندی بالایی دارد مشخص شده و مراحل عقد قرارداد تا هفته آینده صورت می پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه به دلیل حساسیت هایی که سال ها در دستور کار بوده مسیر دشواری را پشت سر گذاشته و طراحی آن با تمام تله کابین های مناطق جنگلی کشور از نظر دسترسی و نوع ساخت متفاوت است.

شهردار گرگان در پایان گفت: تمامی ملاحظات دستگاه های متولی از جمله سازمان محیط زیست، اداره کل منابع طبیعی و شورای عالی جنگل در طراحی تله کابین لحاظ شده و با نظارت همین دستگاه ها عملیات ساخت آن اجرایی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز