آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۹ مرداد ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۵/۰۹ - ۱۵:۰۷:۳۹
کد خبر: ۱۲۱۳۹۰۵
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۹ مرداد ۱۴۰۰
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت ۱۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: میزان بیماران سرپایی گلستان در پیک پنجم نسبت به موج های قبلی افزایش یافته است.

به گزارش برنا؛ ناهید جعفری بعدازظهر شنبه در جلسه مقابله و پیشگیری از کرونای استان اظهارکرد: تعداد بستری‌های پیک پنجم در گلستان به هزار و ۴۷۳ نفر رسیده که تاکنون به این اندازه بیمار بستری نداشتیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: میزان بیماران سرپایی های ما هم اکنون از اسفند و فروردین ماه بیشتر است.

جعفری ادامه داد: از هزار و ۴۷۳ بیمار بستری در مراکز درمانی گلستان ۱۵۷ نفر در آی سی یو تحت مراقبت بوده و ۵۷ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۰ بیمار جدید در مراکز درمانی گلستان بستری شدند.

جعفری ادامه داد: تجربه ثابت کرده هنگام تعطیلات تعداد بستری‌ها کاهش می‌یابد اما بعد از تعطیلات شاهد روند افزایشی خواهیم بود بنابراین در دو روز آینده انتظار داریم میزان بستری‌ها همچنان افزایشی باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت ۱۵ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: ۶ برابر میزان بستری‌ها بیمار سرپایی دارای علامت به ما مراجعه کرده اند.

وی بیان کرد: بسیاری از افراد ناقل و دارای علامت را مشاهده می‌کنیم که در مجالس محافل و ادارات حضور می‌یابند که باید تدابیری اندیشیده شود تا بیماری کنترل شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز