مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان:

۶۷ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار میشود

۱۴۰۰/۰۶/۲۷ - ۱۰:۰۲:۵۴
کد خبر: ۱۲۳۴۸۴۵
۶۷ برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان برگزار میشود
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان از برگزاری 67 برنامه شاخص به مناسبت هفته دفاع مقدس در گلستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان در نشست خبری با رسانه ها اظهار کرد: مناسبت های ملی دفاع مقدس و مقاومت در ابتدای سال ۱۴۰۰ تدوین که ۳۹ برنامه برای سال جاری در نظر گرفته شد.

وی افزود: یکی از برنامه های مهم این ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که از ۳۱ شهریور آغاز و به صورت ویژه برگزار میشود.

وی افزود: در این هفته یک هزار و ۶۸۸ برنامه به دبیر خانه ارسال شده است که ۶۷ برنامه شاخص را در روز شمار استانی قرار داده ایم.

کاظمی گفت: مراسم متمرکز تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سراسر کشور با حضور رئیس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس در تمامی استان ها برگزار می شود که در گلستان از ۳۰۰ رزمنده، پیشکسوت و خانواده شهدا دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

کاظمی تصریح کرد: همچنین ۱۶ هزار نفر در سراسر استان توسط ادارات تجلیل خواهد شد.

وی بیان داشت: نواختن زنگ ایثار و شهادت صبح ۳۱ شهریور در مدارس، برگزاری ۵ جشنواره ویژه دفاع مقدس، برگزاری ۶ یادواره شهدا در استان، رونمایی از ۲۰ عنوان کتاب دفاع مقدس که از این تعداد ۶ کتاب به صورت صوتی می‌باشد، رونمایی از موشن گرافی سردار شهید محمدرضا عسگری، برگزاری مسابقه کتابخوانی در فضای مجازی، گردهمایی از حجره تا جبهه با حضور رزمندگان روحانی، برگزاری نمایشگاه کتاب، عکس و نقاشی در شهرستان ها، اهدا خون در شهرستان ها و برگزاری شب شعر و عصر شعر از جمله برنامه های شاخص این هفته می باشد.

وی اضافه کرد: همایش پیاده روی و کوهنوردی همگانی و برخی مسابقات دیگر، پخش برنامه های تلویزیونی و رادیویی از صدا و سیمای مرکز استان، گرامیداشت روز سرباز و تجلیل از خانواده آنها، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری وبینار های علمی در دانشگاه ها با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از مدافعین سلامت و همچنین برگزاری کارگاه های تاثیر دفاع مقدس در ادبیات پایداری، مسابقه ساخت کلیپ و پادکست از دیگر برنامه های پیش بینی شده هفته دفاع مقدس در سال جاری می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز