آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۴:۴۵:۰۹
کد خبر: ۱۲۳۶۱۶۲
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا ۲۹ شهریور ۱۴۰۰
آخرین و جدیدترین آمار کرونایی استان گلستان تا 29 شهریورماه اعلام شد .

به گزارش برنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: مجموع شمار بیماران مبتلا به کرونا بستری در استان با کاهش ۳۶ نفری نسبت به روز گذشته به ۴۳۶ نفر رسید.

دکتر عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر ۴۳۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۱۰۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۳۵ نفر وصل به دستگاه ونتیلاتور وصل هستند.

وی با اشاره به ادامه سیر نزولی شیوع کرونا، بیان کرد: شهرهای گرگان، علی‌آبادکتول و گالیکش در وضعیت نارنجی از لحاظ کرونا قرار دارند و مابقی شهرها در وضعیت زرد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به روند واکسیناسیون در استان، تصریح کرد: روز گذشته با تزریق ۳۱ هزار و ۸۸۰ دوز، رکورد تزریق روزانه واکسن در استان شکسته شد.

فاضل با بیان اینکه تا روز گذشته مجموعاً ۹۵۵ هزار و ۸۸۲ دوز واکسن در استان تزریق شده است، گفت: ۶۳۱ هزار و ۸۷۷ نفر از هم استانی‌ها دست‌کم یک دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی بیان کرد: در حال حاضر در گلستان واکسیناسیون متولدین ۱۳۸۳ و قبل از آن انجام می‌گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در خصوص واکسیناسیون دانش آموزان نیز گفت: در حال حاضر واکسیناسیون دانش آموزان پایه دوازدهم در استان تنها با نوبت‌دهی از سامانه salamat.gov.ir انجام می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز