سرپرست شهرداری گرگان خبر داد:

همکاری آتشنشانی شهرداری گرگان در کشف جسد جوان غرق شده در گل رامیان

۱۴۰۰/۰۶/۲۹ - ۱۵:۱۱:۰۳
کد خبر: ۱۲۳۶۱۸۶
همکاری آتشنشانی شهرداری گرگان در کشف جسد جوان غرق شده در گل رامیان
سرپرست شهرداری گرگان از تلاش سازمان آتشنشانی برای یافتن جسد جوانی که در منطقه گل رامیان غرق شده بود خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ مجید سعیدی در جریان بازدید میدانی از محل حادثه در گل رامیان اظهار کرد: جمعه هفته گذشته خبر تأسف بار حادثه غرق شدن یک جوان در گل رامیان به سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان اعلام شد که بلافاصله تیم غواصی و نجات غریق سازمان به محل حادثه اعزام شدند و شروع به اجرای عملیات کردند.

وی افزود: پس از جستجو چند ساعته و مداوم تیم غواصی نتیجه ای حاصل نشد و باتوجه به تاریکی هوا تیم غواصی روز بعد مجددا شروع به جستجو کرده تا پیکر جوان ۲۲ ساله را پیدا کنند.

سعیدی گفت: تاکنون که 9 روز از حادثه گذشته، تیم عملیاتی و تجهیزات سازمان آتشنشانی شهرداری گرگان در محل حضور دارند و تا زمان پیدا شدن جسد در کنار امدادگران خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: از روز جمعه که حادثه اتفاق افتاد تیم های عملیاتی و غواصی ما در منطقه حضور داشته اند و از روز یکشنبه گذشته نیز تمامی تجهیزات غواصی را در اختیار امدادگران قرار داده ایم.

سرپرست شهرداری گرگان در خصوص راه های جلوگیری از تکرار چنین حوادث تلخ بیان کرد: لازم است تمامی مکان های خطر اعم از سدها، آب بندان ها، استخرهای کشاورزی، تالاب ها و ... دارای شناسنامه شوند و متولیان هر یک از آنها مشخص گردد.

سعیدی ادامه داد: متولیان هر حوزه نیز باید به وظایف خود آشنا باشند و از ورود غیرمجاز افراد به محل جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: امیدوارم با نصب علائم هشدارآمیز و وجود گروه های نجات غریق در محل های خطر، دیگر شاهد رقم خوردن چنین اتفاقات تاسف باری نباشیم.

لازم به ذکر است، عصر جمعه 19 شهریورماه، جوان ۲۲ ساله گنبدی که برای تفریح به منطقه گل رامیان آمده بود متأسفانه در این چشمه غرق شد و تلاش ها برای یافتن جسد همچنان ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز