فرمانده انتظامی آزادشهر خبر داد:

کلاهبردار حرفه ای برنامه دیوار در آزادشهر دستگیر شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳ - ۱۵:۴۴:۱۶
کد خبر: ۱۲۳۸۴۲۵
کلاهبردار حرفه ای برنامه دیوار در آزادشهر دستگیر شد
فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری کلاهبردار حرفه ای برنامه دیوار در آزادشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛سرهنگ سید داود حسینی اظهار کرد: در پی دریافت مرجوعه قضایی مبنی بر اینکه از فردی در برنامه دیوار کلاهبرداری شده، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : پس از اخذ اظهارات شاکی و تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا، مشخص شد متهم با مراجعه به برنامه دیوار و آگهی های فروش گوشی و پس از توافق، اقدام به خرید و نشان دادن رسید صوری و گزارش انتقال وجه جعلی، گوشی را از فروشنده تحویل و متواری می شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران با فعالیت های اطلاعاتی پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس انتقال دادند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: متهم دارای سوابق متعدد بود و در اعترافات خود با همین شیوه از 3 نفر از شهروندان کلاهبرداری نموده و ارزش هر یک از موبایل های سرقتی بالای 40 میلیون ریال، برآورد شده است.

فرمانده انتظامی آزادشهر در پایان توصیه کرد: شهروندان ضمن فعال نمودن سامانه پیامکی حساب بانکی خود، بهنگام فروش کالا حتما از انتقال وجه به حسابشان اطمینان حاصل نمایند و به رویت رسید چاپی اکتفا نکنند زیرا امکان هرگونه تقلب توسط سودجویان وجود دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز